کمدین ایرلندی منتقدان سفرش به ایران را با خاک یکسان کرد+فیلم

دوشنبه 7 خرداد 1403 - 19:51

"تاد هیکی" کمدین ایرلندی با انتشار یک ویدیو، کشورهای غربی را به باد انتقاد گرفت و به همه منتقدان سفرش به ایران قاطعانه پاسخ داد.

العالم-اروپا

تاد هیکی در این ویدیو گفت: سلام و درود مرا از داخل کشور جمهوری اسلامی ایران پذیرا باشید. می‌خواهم درباره برخی از نظرات و دیدگاه‌های منفی که در خصوص سفرم به ایران دریافت کرده‌ام، مطالبی بیان کنم.

وی افزود:این نظرات منفی اغلب از جانب صهیونیست‌ها و لیبرال‌های میانه‌رو ایرلند مطرح شده است این درحالی است که من برای مشارکت در جشنواره هنر و رسانه(جشنواره بین‌المللی رسانه‌ای صبح ) به ایران آمده‌ام.

این طنزپرداز ایرلندی خاطرنشان کرد که جشنواره بین‌المللی رسانه‌ای "صبح" به پاس قدردانی از تلاش‌هایم در حمایت از فلسطین در عرصه شبکه‌های اجتماعی به من جایزه داده و من به این دستاورد می‌بالم.

تاد در ادامه از منتقدانش پرسید: آیا اگر به کشوری غربی سفر می‌کردم باز هم لازم بود به صورت علنی در خصوص آن توضیح بدهم و شفاف‌سازی کنم؟؛واقعیت غرب آنگونه که ادعا می‌شود، نیست...آنچه در این چند ماه در غزه رخ داده در حقیقت افشاگر تصویر واقعی شرارت‌های غربی‌ها است.

وی تاکید کرد که آنچه می‌خواهم بگویم این است که : به هرشکلی که می‌خواهید از من به خاطر حضور در ایران انتقاد کنید و لذت ببرید. اما امیدوارم وقتی به انگلیس و آمریکا سفر کردید قضاوت سختگیرانه‌تری نسبت به خودتان داشته باشید.

پربیننده ترین خبرها