روایت العالم از "صندل فلسطینی" که شهرتی جهانی یافت! + ویدیو

سه شنبه 8 خرداد 1403 - 22:43

خبرنگار شبکه العالم در گزارشی تصویری؛ روایتی از یک شرکت تولیدی کفش با نام "ناپولی" در شهر الخلیل واقع در جنوب کرانه باختری، را بیان میکند که تقاضا برای دریافت محصولی از این شرکت بنام  "پاپوگ" بسیار افزایش یافته است.

العالم - فلسطین اشغالی

در این گزارش تصویری آمده است، "صندل "پاپوگ" به دلیل آنکه در یکی از عملیاتهای اخیر مقاومت در پای یکی از مبارزان فلسطینی دیده شده به حدی در پلتفرم های رسانه های اجتماعی در فلسطین و دیگر کشورهای دنیا شهرت جهانی یافته وتقاضا برای خرید آن را بالا برده که شرکت تولید کننده آن (ناپولی) ناچار شده تا حجم تولید خود را جهت عرضه به متقاضیان افزایش دهد".

در این راستا حسام النطشه، مدیرعامل شرکت "ناپولی" در گفتگو با خبرنگار شبکه العالم می گوید: "در دوره اخیر بیش از حد معمول برای سفارش این صندل فلسطینی با ما تماس گرفته شده است، زیرا این محصول صدرنشین اکثر صفحات شبکه های اجتماعی، مثل فیس بوک و تیک تاک در سطح جهانی شده ، بطوری که اکنون این صندل در هر خانه فلسطینی یافت می شود".

خبرنگار العالم در ادامه گزارش خود می گوید " واکنشهای زیاد مردم کوچه وخیابان از طریق سایت‌های شبکه‌های اجتماعی، مسئولان این شرکت را بر آن داشت تا با افزایش ساعات کاری و نظارت کامل، تولید خود را برای رفع نیازهای بازارهای داخل و خارج فلسطین افزایش دهند".

یکی دیگر از مدیران این شرکت به نام فاضل النطشه، به خبرنگار العالم گفت: "افزایش تقاضا بسیارست و چیزی که ما را شگفت زده کرد افزایش آن در بازارهای اروپایی و صفحه آنلاین ما است... ما در حال افزایش ارتباطات خود با مصرف کنندگان هستیم که از کشورهای اروپایی از جمله دانمارک و سوئد با ما تماس گرفته و سفاش داده اند و ما همچنین با کشورهای عربی دور از مرز، اما نزدیک به قلب، نیز ارتباط برقرار کرده‌ایم.

پربیننده ترین خبرها