واکنش شبکه‌های اجتماعی به ویدیوی حضور سید حسن نصرالله بر بالین مادرش+فیلم

چهارشنبه 9 خرداد 1403 - 10:59

تنها چند روز پس از اعلام درگذشت مادر سید حسن نصرالله، دبیر کل حزب الله لبنان، کاربران شبکه‌های اجتماعی ویدیویی از حضور وی بر بالین مادرش در بیمارستان، منتشر کردند.

العالم - لبنان

در همین حال شبکه تلویزیونی المنار وابسته به حزب الله لبنان در گزارشی اعلام کرد: شبکه المنار ویدویی از حضور سید حسن نصرالله بر بالین مادر فاضله‌اش (ام حسن) در بیمارستان به دست آورده است.

یکی از کاربران به نام "علی" با انتشار ویدیوی حضور سید حسن نصرالله بر بالین مادر فاضله‌اش (ام حسن) در بیمارستان نوشت: هیچ قدرتی جز خداوند متعال نمی تواند مانع ملاقات سید حسن نصرالله با مادرش شود. اشکها خجل از این دیدار مبارک هستند.

در این گزارش به نقل از سید حسن نصرالله در باره مادرش آمده است: "مرحومه نهدیه هاشم صفی الدین فرزند دو سید هاشمی و زنی مؤمن، پاک و آرام و کم حرف بود. در کارهای دیگران دخالت نمی کرد و هیچگاه به کسی بدی نکرد و از هیچ کس تنفر به دل راه نمی‌داد".

یکی دیگر از کاربران به نام "ناصر الناصر" نوشت: سید حسن نصرالله قبل از ارتحال مادر، بر بالین او حضور یافت و او را دلداری داد و ساعاتی بر بالای سر او قرآن و دعا خواند و به او گفت: "مادر، من حسن هستم فرزند تو."

و بالاخره کاربر دیگری به نام "حسین مرتضی" ویدیویی از ملاقات سید حسن نصرالله با مادر در بیمارستان منتشر کرد و نوشت: "مادر دبیر کل سفر به سلامت."

دبیرکل حزب الله لبنان در وصف مادرش خاطرنشان کرده است: "مادرم همواره در تحمل مسئولیت ها به پدرم کمک می‌کرد و با پدر و مادر خودش صبور و خوش‌رفتار بود".

پربیننده ترین خبرها