ابوحمزه: تنها راه آزادسازی اسیران دشمن، پذیرش شروط مقاومت است + فیلم

شنبه 12 خرداد 1403 - 15:06

سخنگوی سرایاالقدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت: به دشمن صهیونیستی اعلام می کنیم که تنها راه بازگرداندن اسیران صهیونیست، عقب نشینی از نوار غزه و توقف تجاوزگری و پذیرش شروط مقاومت برای مبادله اسیران است.

العالم ـ فلسطین اشغالی

بنابر این گزارش، «ابوحمزه» سخنگوی سرایاالقدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین، روز شنبه در سخنانی تلویزیونی خاطرنشان کرد: رژیم جنایتکار صهیونیستی اقدام به نسل کشی ملتی بی دفاع کرده است.

وی تصریح کرد: به اسرائیلی ها می گوییم که سخن سران خودتان را باور نکنید زیرا بدون توقف جنگ، به شهرک های صهیونیست نشین بازنخواهید گشت.

ابوحمزه تصریح کرد: سرایاالقدس درکنار دیگر گروه های مقاومت در کرانه باختری و نوار غزه درحال یک نبرد سرنوشت ساز است.

وی اظهار داشت: در هفته های گذشته شماری از تک تیراندازها و نظامیان دشمن را به هلاکت رساندیم و شهرک های صهیونیست نشین «بئرالسبع»، «سدیروت» و «عسقلان» را موشک باران کردیم.

سخنگوی سرایاالقدس گفت: در چند هفته گذشته ۱۱ پهپاد اسرائیلی را سرنگون کردیم و به صورت روزانه، نیروهای دشمن را در مناطق «رفح»، «جبالیا» و» نتساریم» هدف قرار می دهیم.

وی تاکید کرد: به دشمن می گوییم که مذاکره تنها راه حل بازگرداندن اسیرانش از نوار غزه است.

ابوحمزه گفت: دشمن به هیچ یک از اهدافش در نوار غزه نرسیده است و دهها خودرو و ادوات نظامی آن را در رفح، جبالیا، الزیتون و مرکز نوار غزه از کار انداخته ایم.

وی تاکید کرد: مقاومت در وضعیت بسیار خوبی است و جنگ فرسایشی فقط حسرت و پشیمانی برای دشمن خواهد داشت.

ابوحمزه بیان کرد: ارتش دشمن می داند که در نوار غزه غرق شده است و ذلیلانه از این منطقه خارج خواهد شد و ملت فلسطین نمی پذیرد که منزوی و از حقوق خود محروم شود.

وی افزود: درحال جنگ اطلاعاتی پیچیده ای برای حفاظت از اسیران دشمن هستیم و به زودی نشان خواهیم داد که «العاد کاتسیر» اسیر اسرائیلی چگونه در نزد ما زندگی می کرد.

ابوحمزه اضافه کرد: از همه جبهه های مقاومت که از مقاومت فلسطین پشتیبانی می کنند و از همه آزادگان جهان در دانشگاه های آمریکا و شهرهای اروپایی تشکر می کنیم.

وی از ملت فلسطین خواست که باهم همبستگی و در همه امور زندگی همکاری و همیاری داشته باشند.

پربیننده ترین خبرها