معترضان خیابان‌های سراسر سرزمین‌های اشغالی را بستند

معترضان خیابان‌های سراسر سرزمین‌های اشغالی را بستند
شنبه 12 خرداد 1403 - 22:28

معترضان صهیونیست با آغاز تظاهرات علیه «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی اقدام به بستن خیابان‌ها در سراسر سرزمین‌های اشغالی کردند.

العالم - فلسطین اشغالی

معترضان به سیاست های بنیامین نتانیاهو در تل آویو و شهرهای دیگر سرزمین های اشغالی، با حضور در تظاهرات گسترده ای، خواستار توافق با مقاومت فلسطین برای آزادی اسرای صهیونیست شدند.

اعتراضات امروز، ساعاتی پس از آن آغاز شد که خانواده‌های اسرای صهیونیست با صدور فراخوانی خواستار برگزاری تظاهرات شهرک‌نشینان علیه کابینه نخست‌وزیر این رژیم شدند.
تظاتخراتتنخانواده‌های اسرای رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای اعلام کردند: شهرک‌نشینان به خیابان‌ها بیایند تا مقامات ناگزیر به پذیرش توافق تبادل اسرا شوند.

آنها افزودند: زمان تمام می‌شود و این آخرین فرصت برای نجات جان فرزندان ما است.

خانواده‌های اسرای صهیونیست در ادامه تاکید کردند: تعلل کابینه نتانیاهو در امضای توافق، باعث شد که بسیاری از فرزندان ما جان خود را از دست بدهند.
تظاراتآنها همچنین تاکید کردند: تماس‌های فعلی فرصتی است که تکرار نخواهد شد و توافق ممکن است.

تاکنون شماری از اسیران صهیونیست نزد مقاومت به خاطر بمباران جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به این منطقه یا در جریان عملیات‌های ناکام برای آزادی‌شان، جان خود را از دست داده‌اند.

پیشتر خانواده‌های اسرای صهیونیست اعلام کرده بودند که حمله ارتش رژیم صهیونیستی به شهر رفح در جنوب باریکه غزه به معنای اجرای حکم اعدام فرزندان اسیرشان است.

پربیننده ترین خبرها