افزایش شمار شهدای جنگ غزه به ۳۶ هزار و ۵۸۶ نفر

افزایش شمار شهدای جنگ غزه به ۳۶ هزار و ۵۸۶ نفر
چهارشنبه 16 خرداد 1403 - 16:08

وزارت بهداشت غزه امروز در دویست و چهل و سومین روز جنگ، از افزایش شمار شهدای تجاوزهای رژیم صهیونیستی به باریکه غزه به ۳۶ هزار ۵۸۶ تن خبر داد.

العالم - فلسطین اشعالی

وزارت بهداشت غزه اعلام کرد که رژیم صهیونیستی طی ۲۴ ساعت گذشته، چهار جنایت جدید در مناطق مختلف باریکه غزه انجام داد که منجر به شهادت ۳۶ نفر و زخمی شدن ۱۱۵ نفر دیگر شد.

این وزارتخانه افزود: با احتساب این آمار جدید، شمار شهدای تجاوزات رژیم صهیونیستی به باریکه غزه از هفتم اکتبر (۱۵ مهرماه) تا به امروز به ۳۶ هزار و ۵۸۶ نفر افزایش یافته است.

وزارت بهداشت فلسطین همچنین آخرین آمار مجروحان این جنایات را ۸۳ هزار و ۷۴ نفر اعلام کرد.

این وزارتخانه اضافه کرد که پیکر شماری از شهدا در زیر آوار مانده و برخی دیگر نیز در کنار جاده‌ها رها شده‌اند که به دلیل تجاوزهای مستمر صهیونیست‌ها، نهادهای امدادرسان قادر به انتقال آنها نیستند.

با گذشت هشت ماه از آغاز تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به نوار غزه، این رژیم روزبه‌روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرو می‌رود.

رژیم صهیونیستی طی این مدت دستاوردی غیر از قتل‌عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین‌المللی، بمباران نهادهای امدادرسان و قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.

رژیم اشغالگر این جنگ را بدون در نظر گرفتن هر دستاوردی در آینده، باخته و حتی پس از هشت ماه نتوانسته گروه‌های مقاومت در یک منطقه کوچک را که سال‌ها در محاصره است، به تسلیم وادارد و همراهی افکار عمومی جهانی را به‌خاطر ارتکاب جنایت‌های آشکار در غزه، از دست داده است.

پربیننده ترین خبرها