موشک‌های حزب الله، نتانیاهو را به شمال فلسطین اشغالی کشاند

چهارشنبه 16 خرداد 1403 - 17:45

درپی آتش‌سوزی‌های وسیعی که براثر حملات موشکی حزب‌الله لبنان به شهرک صهیونیستی "کریات شمونا" در این منطقه اتفاق افتاد، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی امروز به این شهرک در شمال فلسطین اشغالی سفر کرد.

العالم ـ لبنان

خبرنگار العالم در جنوب لبنان گزارش داد که هدف "بنیامین نتانیاهو" از سفرش به کریات شمونا روحیه دادن به شهرک‌نشینانی بوده که طی حملات پی در پی مقاومت لبنان به شمال فلسطین اشغالی، مجبور به ترک خانه‌های اشغالی خود شده‌اند.

گفتنی است که حزب‌الله لبنان دو روز قبل اعلام کرد که با ده ها فروند موشک و پهپاد محل تجمع و تردد نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در مناطق صهیونیست‌نشین "جلیل علیا" و کریات شمونا در شمال سرزمین‌های اشغالی در نزدیکی مرز لبنان را هدف قرار داده است.

خبرنگار العالم درخصوص عملیات‌های اخیر حزب الله گفت که از دیشب تا ظهر امروز چهارشنبه، مقاومت اسلامی لبنان ۳ عملیات علیه پایگاه‌های نظامی رژیم اشغالگر در شمال فلسطین انجام داده است.

نخست حمله موشکی به نقطه تجمع چند سرباز صهیونیست در محوطه پایگاه نظامی "برکه ریشا" بود و دوم، هدف قرار دادن گروهی دیگر از سربازان صهیونیست که درحال ورود به پایگاه "المالکیه" بودند. گلوله‌های توپخانه‌ای شلیک شده در این عملیات به اهداف موردنظر برخورد کردند.

دیشب نیز رزمندگان مقاومت لبنان گروهی از سربازان صهیونیست در "حرش حانیتا" را با سلاح‌های موشکی هدف قرار دادند.

پربیننده ترین خبرها