ایران هتک حرمت مسجدالاقصی توسط صهیونیست‌ها را محکوم کرد

ایران هتک حرمت مسجدالاقصی توسط صهیونیست‌ها را محکوم کرد
چهارشنبه 16 خرداد 1403 - 22:35

ایران هتک حرمت مسجدالاقصی توسط صهیونیست‌های افراطی که امروز به مناسبت راهپیمایی روز ادعایی پرچم به آنجا رفتند را به شدت محکوم کرد.

العالم - ایران

ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه اقدام صهیونیست‌های افراطی در هتک حرمت مسجدالاقصی، سر دادن شعارهای نژادپرستانه و حمله به شهروندان فلسطینی به بهانه برپایی راهپیمایی تحریک‌آمیز موسوم به پرچم را به شدت محکوم کرد.

کنعانی، امروز در بیانیه‌ای افزود: اقدام صهیونیست‌های افراطی در هتک حرمت مسجدالاقصی با حمایت نیروهای نظامی و امنیتی رژیم غاصب اسرائیل و همزمانی این اقدام تحریک آمیز با تداوم نسل‌کُشی و جنایات رژیم آپارتاید صهیونیستی در نوار غزه و کرانه باختری، نشان از قصد این رژیم بر تشدید دامنه های بحران در فلسطین و منطقه دارد.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی تاکید کرد: سرزمین فلسطین و مسجدالاقصی، مورد احترام تمامی پیروان راستین ادیان ابراهیمی است و فرقه نژادپرست صهیونیستی از اینگونه اقدامات اهانت‌آمیز و تحریک‌ کننده چیزی جز تنفر جهانی بویژه نزد ملت های مسلمان بدست نخواهد آورد.

شهرک نشینان صهیونیست امروز تحرکات خشونت آمیز و تحریک آمیز موسوم به راهپیمایی پرچم را با حمایت گسترده نظامیان رژیم اشغالگر در خیابانهای قدس اشغالی آغاز کردند. صهیونیست ها برای تحریک هر چه بیشتر فلسطینیان اقدام به رقص دسته جمعی، در دست گرفتن پارچه نوشته های خصمانه، مخالفت با دادگاه بین المللی و ضرب و شتم فلسطینیان کرده‌اند.

شهرک نشینان صهیونیست با حمایت نظامیان رژیم اشغالگر در راهپیمایی موسوم به پرچم خود به فلسطینیانی که در مسیر خود می بینند، از جمله خبرنگاران حمله می کنند.

تسنیم

پربیننده ترین خبرها