ترک کنفرانس هنگام سخنرانی نماینده رژیم صهیونیستی

جمعه 18 خرداد 1403 - 13:29

تعداد قابل توجهی از هیأت‌های نمایندگی کشورهای عضو سازمان بین المللی کار، هنگام سخنرانی نماینده رژیم جعلی اسرائیل، نشست ویژه فلسطین در کنفرانس بین المللی کار را ترک کردند.

العالم - عراق

"احمد الاسدی" وزیر کار و امور اجتماعی عراق با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: "قبل از ترک سالن کنفرانس بین المللی در ژنو، در سکوی مخصوص سخنرانی نمایندگان کشورهای مختلف ایستادیم و حمایت بی‌قید و شرط خود را از حق ملت فلسطین برای ایجاد کشور مستقل اعلام کردیم و با مبارزات آن علیه صهیونیسم اعلام همبستگی کردیم."

وی افزود: ما از ایستادگی و پایداری هشت ماهه این ملت در برابر ماشین جنگی رژیم صهیونیستی و در هم شکستن "افسانه ارتش شکست‌ناپذیر" و وارد آوردن خسارات و تلفات سنگین به دشمن به رغم امکانات ناچیز خود تجلیل کردیم و گفتیم عراق با همه ملت و دولتش همیشه از ملت نستوه فلسطین حمایت می کند.

الاسدی خاطرنشان کرد: "ما به محض اینکه نماینده اسرائیل به تریبون نزدیک شد، جلسه را ترک کردیم". وی در ادامه تأکید کرد که فلسطین، تنها متعلق به فلسطینی‌هاست. و غزه گورستان متجاوزان صهیونیست خواهد شد.

این نشست در روز پنجشنبه در جریان یکصد و دوازدهمین کنفرانس بین‌المللی کار در مقر سازمان ملل در ژنو سوئیس برگزار شد و مدیر کل سازمان بین‌المللی کار گزارشی از وضعیت کارگران در مناطق اشغالی فلسطین و سایر کشورهای عربی را در این نشست ارائه کرد.

پربیننده ترین خبرها