گزارش العالم از قتل عام اردوگاه نصیرات و تداوم کشتار در غزه + ویدیو

يکشنبه 20 خرداد 1403 - 18:38

تعدادشهدای قتل عام اردوگاه نصیرات درمرکز باریکه غزه تا کنون به ۲۷۴ نفر و شمار مجروحان نیز به ۶۹۸ نفر رسیده است و به رغم این مساله، اشغالگران صهیونیست همچنان به کشتار فلسطینی ها و تخریب مجتمع های مسکونی در غزه ادامه می دهند.

العالم - فلسطین اشغالی

بنابر این گزارش، منابع پزشکی فلسطینی روز یکشنبه اعلام کردند که شمار شهدای جنایت روز گذشته (شنبه) دشمن صهیونیستی در اردوگاه آوارگان فلسطینیالنصیرات در مرکز باریکه غزه تا این لحظه به ۲۷۴ نفر و شمار مجروحان نیز به ۶۹۸ نفر رسیده است.

از سوی دیگر، حال بسیاری از مجروحان وخیم اعلام شده است و هنوز افراد زیادی زیر آوار مانده‌اند.

در همین زمینه خبرنگار شبکه خبری العالم در "دیر البلح"غزه گزارش داد که پیش از این تعدادشهدای قتل عام اردوگاه نصیرات 220 و شمار زخمی ها نیز بیش از 400 نفر اعلام شده بود.

بنابر این گزارش،‌ اشغالگران صهیونیست همچنان به کشتار فلسطینی ها و تخریب مجتمع های مسکونی در باریکه غزه ادامه می دهند.

خبرنگار العالم در ادامه این گزارش خاطرنشان کرد، در پی حمله رژیم صهیونیستی به یک خانه متعلق به خانواده "ابوالکاس" در اردوگاه "بریج" در بخش مرکزی باریکه غزه، دست کم سه نفر شهید و تعدادی مجروح شدند. در بمباران محله "تل السلطان" در غرب شهر رفح نیز دو فلسطینی به شهادت رسیدند.

بنابر این گزارش، تعدادی از مجروحان که در نتیجه حمله رژیم صهیونیستی به منزل خانواده "ابودقه" در شرق "دیرالبلح" هدف قرار گرفته بودند به بیمارستان "شهدای الاقصی" منتقل شدند.

به گزارش خبرنگار العالم، در آخرین تحولات امروز جنگ در غزه، "پهپادهای اشغالگران بدون اطلاع از جزئیات، خانه ای متعلق به خانواده "البشیتی" را در اردوگاه "المغازی" بمباران کردند، در حالی که تیراندازی در شرق اردوگاه "بریج" ادامه داشته ودر جنوب باریکه غزه نیز صدای انفجارهای مهیب و شلیک گلوله ها در نقاط مختلف شهر رفح از سوی نیروهای اشغالگر شنیده می شود.

همچنین محله های "الزیتون"، "تل الهوا" و "الصبرا" در شهر غزه نیز امروز شاهد گلوله باران و تیراندازی از سوی تانک های اشغالگران مستقر در منطقه محور "نتساریم" بود.

پربیننده ترین خبرها