حملات موشکی حزب‌الله به مواضع رژیم صهیونیستی

حملات موشکی حزب‌الله به مواضع رژیم صهیونیستی
يکشنبه 20 خرداد 1403 - 17:49

جنبش حزب‌الله لبنان امروز (یکشنبه) از حمله به اهداف رژیم صهیونیستی در جولان اشغالی و برخی اهداف دیگر در فلسطین اشغالی خبر داد.

العالم ـ لبنان

بنابر گزارش پایگاه خبری «العهد»، جنبش حزب‌الله امروز در بیانیه ای اعلام کرد که رزمندگان آن مقر توپخانه‌ای دشمن صهیونیستی در جولان اشغالی را هدف قرار دادند.

حزب‌الله خاطرنشان کرد: در حمایت از ملت استوار باریکه غزه و برای پشتیبانی از مقاومت قهرمان و شریف آن و در واکنش به حملات تجاوزکارانه دشمن صهیونیستی به روستاهای جنوبی و خانه‌های آن به خصوص در دو شهرک عیترون و مرکبا، مجاهدان مقاومت اسلامی امروز (یکشنبه) آشیانه توپخانه دشمن در الزاعوره واقع در جولان اشغالی سوریه و نیز محل استقرار نظامیان آن را با موشک‌های کاتیوشا هدف قرار دادند.

حزب‌الله در بیانیه دیگری اعلام کرد که رزمندگان این جنبش با چندین پهپاد انتحاری مقر فرماندهی گردان توپخانه‌ای رژیم صهیونیستی در «أودم» و نیز محل استقرار افسران و نظامیان آن را مورد حمله قرار داد که مستقیما به هدف اصابت کرد.

این جنبش همچنین در بیانیه دیگری اعلام کرد: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در باریکه غزه و برای پشتیبانی از مقاومت قهرمان و شریف، رزمندگان مقاومت اسلامی ظهر امروز (یکشنبه) پایگاه «برکه ریشا» و حومه آن و تجهیزات جاسوسی را هدف حمله توپخانه‌ای و موشک‌های هدایت‌شونده قرار دادند که مستقیما به هدف اصابت کرد و منجر به تخریب این تجهیزات شد.

حزب‌الله امروز همچنین از حمله به پایگاه «الرمثا» در بلندی‌های اشغالی «کفرشوبا» لبنان خبر داده بود.

همچنین شبکه المیادین از شلیک بیش از ۴۰ راکت از لبنان به سوی پایگاه های مختلف رژیم صهیونیستی خبر داد.

پربیننده ترین خبرها