حزب الله لبنان مقرهای صهیونیستها را با "موشک انداز فلق 2" بمباران کرد + ویدیو

يکشنبه 20 خرداد 1403 - 13:39

مقاومت اسلامی لبنان دیروز شنبه در پاسخ به حملات رژیم صهیونیستی به روستاهای جنوبی، در حمایت از مردم ثابت قدم فلسطین در نوار غزه و در حمایت از مقاومت آنها، چندین عملیات را علیه رژیم اشغالگر صهیونیستی انجام داد.

العالم - فلسطین اشغالی

مقاومت در واکنش به حمله اخیر "اسرائیل" که شهرک های "مرکبه و عیتارون" را هدف قرار داد، مقر "تیپ السهل" در پادگان "بیت هلل"ارتش اشغالگر را با موشک انداز "فلق 2" بمباران کرد.

مقاومت در خصوص پاسخ به هدف قرار دادن غیرنظامیان به ویژه در شهرک "عیترون" که منجر به کشته شدن دو شهروند و زخمی شدن تعدادی دیگر شد، یک ساختمان متعلق به اطلاعات نظامی "اسرائیل" را در شهرک "مسکاف عام" را با سلاح های مناسب هدف قرار داد.

حزب الله مستقیما ساختمان پادگان را هدف قرار داد که منجر به تخریب و آتش سوزی آن شد و افراد داخل آن کشته و زخمی شدند.

مقاومت حزب الله یک ساختمان مورد استفاده نظامیان اسرائیلی در شهرک "المطله" را با سلاح های مناسب هدف قرار داد و باعث اصابت مستقیم به آن شد و ساختمان دیگر مورد استفاده سربازان اشغالگر را نیز در شهرک "کفریوفال" با سلاح موشکی طی دو عملیات و در پاسخ به حملاتی که صهیونیستها به شهرک "خیام" کرده بودند، هدف قرار داد.

رسانه های اسرائیلی تایید کردند که پس از شلیک دو موشک ضد زره از لبنان، به سمت شهرک نشینهای "مسکاف عام"، آتش سوزی مهیبی رخ داد وآژیر خطر در شهرک های"بيت هلل" و"هغوشريم" و"كفار يوفال" و"كريات شمونة" و"تل حي" و"راموت نفتالي" و"يفتاح"، در شمال به صدا درآمد.

پربیننده ترین خبرها