اعتراف رسانه اسرائیلی؛.

یک سرباز صهیونیست پس از دریافت دستور بازگشت به غزه خودکشی کرد

یک سرباز صهیونیست پس از دریافت دستور بازگشت به غزه خودکشی کرد
يکشنبه 20 خرداد 1403 - 19:42

رادیو صهیونیستی فاش کرد "یک سرباز پس از دریافت دستور بازگشت به خدمت سربازی در باریکه غزه خودکشی کرد".

العالم - فلسطین اشغالی

بنابر این گزارشها "سربازی که خودکشی کرده به مدت 78 روز راننده بولدوزر D9 در غزه بوده وشدیدا دچار افسردگی بوده است. وی به دلیل آنکه ارتش اشغالگر او را به عنوان فردی ناتوان و معاف از جنگ نشناخته، یک روز قبل از بازگشت به باریکه غزه خودکشی کرده است.

این سرباز انتحاری پیش از این تصاویر جنایات خود را منتشر کرده بود و به اقدامات وحشیانه خود در نوار غزه می بالید.

پیشتر روزنامه صهیونیستی هاآرتص فاش کرده بود که 10 افسر و نظامی صهیونیست از هفتم اکتبر (15 مهر ماه/ آغاز عملیات طوفان الاقصی) تاکنون خودکشی کرده اند که تعدادی از آنها در جریان نبردهای داخل شهرک های اطراف غزه بوده است.

گردان های عزالدین قسام - شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی "حماس" نیز اعلام کرده است که یک اسیر صهیونیست در باریکه ی غزه را حین اقدام به خودکشی، نجات داده است.

در اواسط ماه مارس، ارتش رژیم صهیونیستی اذعان کرد که از سال 1973 تا کنون با بزرگترین مشکل سلامت روانی نیروهایش روبرو بوده است، در چنین شرایطی جناح های مقاومت فلسطینی در باریکه غزه عملیات طوفان الاقصی را علیه ارتش اشغالگر به راه انداخته اند.

در همین رابطه، گزارش‌های منتشر شده از سوی رژیم صهیونیستی حاکی است که نیروهای ذخیره ارتش با ورود به نهمین ماه جنگ از کمبود شدید سرباز رنج می‌برند و ارتش اشغالگر جستجو برای یافتن داوطلبان شرکت در جنگ غزه را آغاز کرده است.

پربیننده ترین خبرها