به تله افتادن سربازان اسرائیلی در داخل تونل "القسام" در جبالیا + ویدیو

يکشنبه 13 خرداد 1403 - 08:29

شامگاه شنبه، گردان‌های القسام، شاخه نظامی جنبش حماس، کلیپی از پاکسازی یک تونل در جبالیا در شمال شهر غزه را از لوث سربازان اسرائیلی نشان میدهد.

العالم - فلسطین اشغالی

این ویدئو با عنوان "برای خانواده‌های کشته‌شدگان و اسیران... دولت یا ارتش خود را باور نکنید" روند فریب خوردن سربازان اسرائیلی را در تونلی در جبالیا در ۲۵ می ۲۰۲۴ مستند کرد.

القسام در این ویدئو توضیح داد "در ابتدا پهپاد ارتش رژیم صهیونیستی که برای کاوش وارد تونل شده بود پس از ناتوانی در شناسایی نیروهای مقاومت از تونل خارج گردید وسربازان صهیونیستی وارد کمین مقاومت در داخل تونل شدند که در همین لحظه نیروهای ما طبق یک طرح از پیش آماده شده از فاصله صفر با آنها درگیر شده و دو نفر از آنها را به هلاکت رساندند و دهانه ی تونل را منفجر کردند".

"مقاومت القسام" افزود "ارتش صهیونیستی به گمان اینکه نیروهای مقاومت آن مکان را تخلیه کرده و رفته اند، اطراف دهانه تونل را حفر کرده بود تا مسیری برای عبور سربازانش ایجاد کند، اما بر خلاف تمام انتظاراتش، سربازانش در داخل تونل در تله ی جدیدی افتادند".

گردان مقاومت القسام در ادامه ی توضیحاتش افزود "زمانی که یک تیپ کمکی اضافی اسرائیلی وارد تونل شد، نیروهای مقاومت با آنها درگیر شده و نارنجکی را در میان آنها منفجر کرده ، ودر نهایت هم پس از خروج، بچه های القسام کل تونل را منهدم کردند،که در این عملیات، بسیاری از نظامیان اسرائیلی اسیر، زخمی و کشته و تعداد زیادی تجهیزات از آنان کشف و ضبط شد".

در این میان "گردان القسام" با انتشار هویت و عکس جسد یکی از سربازان، خطاب به خانواده‌های کشته شده هاو اسیران اسرائیلی‌، گفت: "شما او را خوب می شناسید... چرا به مردم خود دروغ می گویید؟... آیا این یکی از همان مزدوران تجاوز 7 اکتوبر است که اعلام نکرده اید؟.. یا اینکه نژادپرستی شما حتی در بین کشته شدگانتان تفاوت قائل می شود؟

نیروی مقاومت القسام این ویدئو را با پیامی اینگونه به پایان رساند: "دولت و ارتش خود را باور نکنید".

پربیننده ترین خبرها