پس از انهدام شبکه ی جاسوسی موساد؛

صنعا تجلیل از "نیروهای امنیتی" مقاومت یمن را خواستار شد

صنعا تجلیل از
سه شنبه 22 خرداد 1403 - 12:03

«محمد علی الحوثی»، عضو شورای عالی سیاسی جنبش مقاومت "انصارالله"، در پی دستاورد بزرگ نیروهای امنیتی یمن، در افشای شبکه جاسوسی آمریکایی - اسرائیلی در این کشور ، خواستار تجلیل از این نیروها شد.

العالم - الیمن

نیروهای امنیتی صنعا روز دوشنبه اعلام کردند که با یاری و توفیق خداوند در یک اقدام استراتژیک بی‌سابقه اطلاعاتی خود توانسته‌اند یک شبکه جاسوسی آمریکایی-اسرائیلی را که دهه‌ها در نهادهای رسمی و غیررسمی این کشور، نقش خرابکاری داشته وبه نفع دشمن از طریق اعضایش که مستقیما با سازمان اطلاعات مرکزی، سیا در ارتباط بودند، را افشا و دستگیر کنند.

در پی این دستاورد بزرگ امنیتی، محمد علی الحوثی، عضو شورای عالی سیاسی مقاومت یمن "انصارالله"، خواستار تجلیل از نیروهای امنیتی در افشای این شبکه شد و گفت: از رئیس شورای سیاسی می خواهم که به شرکت کنندگان در کار امنیتی که امشب در مورد گروهک جاسوسی آمریکایی اسرائیلی اعلام شد، مدال جمهوری و درجه ای با مدال اعطا کند. ”

در همین رابطه سرویس‌های امنیتی مقاومت يمن ، با بیان اینکه شبکه جاسوسی آمریکا- "اسرائیل" توانسته است با استفاده از تکنیک‌ها، دستگاه‌ها و تجهیزات ویژه‌ای فعالیت‌های خرابکارانه ی خود را مخفیانه در سفارت آمریکا انجام دهند، تاکید کرد " پس از خروج سفارت آمریکا از صنعا، عوامل این شبکه به برنامه های خرابکارانه خود در پوشش سازمان های بین المللی و بین المللی ادامه داده اند".

در خاتمه نيز این سرویس امنیتی با ستایش و تشکر صمیمانه خداوند متعال را برای توفیق و یاری او در دستیابی به این دستاورد، مورد ستایش قرار دادند و از همکاری، هوشیاری و آگاهی مردم مجاهد عزیز یمن که در مقابل تمام پروژه های توطئه آمیز، همچون سنگر نفوذ ناپذیر بوده و هستند؛ قدردانی کرد.

پربیننده ترین خبرها