جزئیات کمین مرگبار مقاومت برای نظامیان صهیونیست

جزئیات کمین مرگبار مقاومت برای نظامیان صهیونیست
سه شنبه 22 خرداد 1403 - 14:43

منابع خبری فلسطینی جزئیات کمین مرگبار گردان های شهید عزالدین القسام شاخه نظامی جنبش حماس برای شماری از نظامیان رژیم صهیونیستی در شهر «رفح» در جنوب باریکه غزه را منتشر کردند.

العالم - فلسطین اشغالی

به گزارش منابع خبری فلسطینی، گروهی از نظامیان رژیم صهیونیستی روز دوشنبه قصد ورود به یک ساختمان چند طبقه در شهر «رفح» در جنوب باریکه غزه را داشتند.

باتوجه به تجربه هایی که این نظامیان درباره کمین های پیشین مقاومت داشتند، چند نظامی برای اطمینان از بمبگذاری نبودن ساختمان وارد آن شدند ولی چیزی نیافتند.

پس از خروج این نظامیان، برای اطمینان بیشتر چند نارنجک و بمب دستی نیز به داخل ساختمان پرتاب کردند ولی شاهد اتفاق و حادثه خاصی نبودند.

پس از اطمینان از بمبگذاری نبودن ساختمان، همه این نظامیان باهم وارد آن شدند و همزمان با ورود آن ها، مقاومت ساختمان را منفجر کرد که این انفجار منجر به ریزش کامل آنجا شد.

در این کمین، سه نظامی عضو تیپ «گعفاتی» و فرمانده یگان عملیات کننده کشته شدند و ۱۰ نظامی دیگر زخمی شدند که حال ۶ تن از آن ها وخیم اعلام شده است.

یکی از کشته های صهیونیست ها در این کمین، نوه «موشه فیگلین» عضو اسبق کنست (پارلمان) رژیم صهیونیستی بود که همواره خواستار اشغال مسجدالاقصی و اخراج فلسطینی ها از شهر قدس است.

به گزارش ایرنا، با گذشت هشت ماه از آغاز تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به باریکه غزه، این رژیم روزبه‌روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرو می‌رود.

رژیم صهیونیستی طی این مدت دستاوردی غیر از قتل‌عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین‌المللی، بمباران نهادهای امدادرسان و قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.

پربیننده ترین خبرها