به گزارش العالم..

تلاش صهیونیست ها برای تلخ کردن عید قربان به کام فلسطینی ها+فیلم

پنج‌شنبه 24 خرداد 1403 - 16:51

نظامیان رژیم صهیونیستی سحرگاه امروز به شهر و اردوگاه جنین یورش بردند و به تخریب خیابان ها و اموال شهروندان پرداختند تا کام آنها را در آستانه عید قربان تلخ کنند.

العالم - فلسطین اشغالی

خبرنگار شبکه العالم در جنین گزارش داد "ارتش اشغالگر اردوگاه جنین را منطقه نظامی بسته اعلام کرد و به رابطین خود اطلاع داد که از ورود و خروج افراد به این اردوگاه تا اطلاع ثانوی جلوگیری کنند.

وی با اشاره به زخمی شدن یک جوان بر اثر اصابت گلوله نیروهای اشغالگر در شهر جنین افزود "نیروهای اشغالگر مناطق وسیعی از زیرساخت‌ها و اموال شهروندان را در مناطق ناصره و حیفا و محله ای در مجاورت مدرسه "الوکاله" در اردوگاه و محله‌های جبریات و الزهرا و میدان "الجلبونی" و دره ی "برقین" را با بولدوزر تخریب کردند، که این امر منجر به قطع برق در چندین محله شد".

خبرنگار العالم در ادامه ی گزارش خود تصریح کرد که نیروهای اشغالگر یک موتورسیکلت را در محله جبریات هدف قرار داده ،و دو جوان به نام های "امیر عتابه و ایمن عزوفه" را در محله ی "کوه ابوظهیر" بازداشت کردند که در این میان یک بانوی فلسطینی به نام "ابتسام صالح ترکمان" را نیز دستگیر کردند تا پسرش "مصطفی ترکمان" تحت فشار ناچار به تسلیم شود.

پربیننده ترین خبرها