گزارش العالم از تظاهرات میلیونی مردم یمن ضد صهیونیستها + فیلم

جمعه 25 خرداد 1403 - 22:29

میلیون ها نفر از مردم یمن امروز (جمعه) در مناطق مختلف این کشور به خیابانها آمدند و حمایتشان را از مردم مظلوم فلسطین اعلام کردند.

العالم - یمن

همزمان با راهپیمایی مناطق مختلف (تعز و صعد والحديده و ذمار وحجه) در صنعا پایتخت یمن نیز صدها هزار یمنی با برگزاری تظاهرات، نسل کشی و جنایت های رژیم صهیونیستی در باریکه غزه و نیز سکوت مجامع بین المللی را محکوم کردند.

به گزارش العالم، در این تظاهرات، عبدالله حجر مشاور رئیس شورای عالی سیاسی یمن گفت: موضع یمن بیانگر اراده مردم و اراده رهبری یمن برای ایستادن در کنار مظلومان در همه جا است، چه برسد به اینکه مظلومان عرب و مسلمان هم باشند!

جمعیت راهپیمایان همچنین از تشدید عملیات نظامی ارتش یمن ضد کشتی های اشغالگران استقبال کردند و از موفقیت سرویس های امنیتی در انهدام یک شبکه جاسوسی که به نفع آمریکا و "اسرائیل" کار می کرد، تجلیل کردند.

در همین رابطه، طه الحاضری، دبیر کل انجمن علمای یمن گفت: این پیروزی یک دستاورد راهبردی برای انقلاب 21 سپتامبر و نیز سرنگونی دست‌های پنهانی است که دولت را تضعیف می کنند.

در شهر صعده واقع در شمال یمن هم مردم به ندای رهبر جنبش انصارالله پاسخ دادند و به خیابانها آمدند و با فریاد بلند شعار برائت از دشمنان خدا سر دادند: «الله اکبر - مرگ بر آمریکا - مرگ بر اسرائیل - لعنت بر صهیونیسم - پیروزی از آن اسلام است».

شرکت کنندگان در این راه پیمایی ها ، همچنین تحریم کالاهای اسراییلی و آمریکایی را خواستار شدند.

پربیننده ترین خبرها