گزارش خبرنگار العالم:

یورش نظامیان صهیونیست وتعدی شهرک‌نشینان به خانه‌ها و باغ‌های زیتون فلسطینیان

شنبه 26 خرداد 1403 - 17:49

همزمان با یورش نیروهای ارتش اشغالگر به مناطقی در کرانه باختری فلسطین، شهرک‌نشینان صهیونیست نیز به خانه‌ها، زمین‌های زراعی و باغ‌های زیتون در "اریحا" و "بیت لحم" حمله‌ور شدند.

العالم- فلسطین اشغالی

"رایه عروق" خبرنگلر تلویزیون العالم درباره آخرین تحولات در کرانه باختری فلسطین گزارش داد: ارتش اشغالگر امروز (شنبه) دست به حملات پراکنده‌ای در سرتاسر کرانه باختری اشغالی زده و شماری از فلسطینیان را بازداشت کرده است.

بنابر این گزارش، نیروهای اشغالگر در ساعات اولیه بامداد امروز به شهرک‌های "کفردان" و "برقین" یورش بردند که طی آن درگیری‌های شدیدی میان مبارزان قلسطینی و نیروهای اشغالگر به‌وقوع پیوست.

به گزارش خبرنگار العالم، عملیات نظامی ارتش اشغالگر به‌ویژه طی دو ماه اخیر در شهرک کفردان متمرکز شده است به اخیرا شماری از مبارزان فلسطینی از تشکیل یک گروه مقاومت در این منطقه خبر دادند.

در شهرک برقین نیز درگیری‌های شدیدی میان مبارزان فلسطینی و ارتش صهیونیست به‌وقوع پیوست که گزارش‌ها حاکی از انفجار بمب‌های دست‌ساز در مسیر اشغالگران بود.

روستای "رمانه" در غرب جنین نیز شاهد درگیری‌های شدیدی میان مبارزان فلسطینی و ارتش رژیم اشغالگر بود که در این درگیری شماری فلسطینی در نتیجه شلیک گازهای اشک‌آور از سوی نظامیان صهیونیست، دچار حلات خفگی شدند.

رام‌الله نیز شاهد درگیری‌های مشابهی بود، نیروهای اشغالگر با خودروهای زرهی به مناطقی در این شهر یورش برده و شماری فلسطینی را بازداشت کردند.

در "اغوار شمالی" نیز شماری از شهرک‌نشینان صهیونیست به خانه‌های شهروندان فلسطینی تعدی کردند. شهرک‌نشینان دیگری نیز به اراضی کشاورزی و باغ‌های زیتون در منطقه "حوسان در غرب بیت لحم کرانه باختری فلسطین حمله‌ور شدند.

پربیننده ترین خبرها