دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری و صنعتی:

برنامه‌های اقتصادی باید در اولویت برنامه‌ ریزی نامزدها قرار گیرد

يکشنبه 27 خرداد 1403 - 14:03

دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری و صنعتی گفت: تمرکز مردم ایران در انتخابات ریاست‌جمهوری پیش رو بر انتخاب نامزدی است که ادامه‌دهنده راه دولت در توسعه عرصه اقتصادی باشد.

العالم - ایران

حجت‌الله عبدالملکی، دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری و صنعتی در گفت و گو با برنامه «انتخابات ایران» در آستانه چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری اظهار داشت: مردم ایران به طور گسترده در انتخابات شرکت خواهند کرد.

وی با تاکید بر این که برنامه‌های اقتصادی باید در اولویت برنامه‌های نامزدها قرار گیرد، افزود: انتخابات ریاست‌جمهوری آتی موید حمایت ملت ایران و تداوم رویکرد شهید ابراهیم رئیسی به‌ویژه در عرصه اقتصادی خواهد بود.

عبدالملکی با اشاره به تلاش فراوان شهید رئیسی برای رشد و توسعه تولید ملی و ارزش‌افزوده به جای صادرات نفت خام، سرمایه‌گذاری در این زمینه را عاملی ضروری برای تقویت و توسعه تولید ملی دانست.

دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری و صنعتی خاطرنشان کرد: شهید آیت الله ابراهیم رئیسی اولین رئیس جمهوری بود که گام دوم انقلاب اسلامی را دنبال نمود و در مسیر امام خمینی (رحمت الله علیه) و رهبر معظم انقلاب حرکت کرد.

وی با اشاره به سی و پنجمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) گفت که ایشان با تاکید بر تحکیم روابط میان امت اسلامی، در توسعه این روابط نقش مهمی داشتند و مساله فلسطین را به عنوان مهم ترین قضیه دنیای اسلام مطرح کردند.

عبدالملکی افزود: شهید ابراهیم رئیسی نیز با دنبال کردن راه امام خمینی (ره)، مسیر حمایت از آرمان فلسطین را طی کرد.

پربیننده ترین خبرها