پیام اسماعیل هنيه به مناسبت عید قربان: نشانه‌های گسست در دشمن هویدا شده است

پیام اسماعیل هنيه به مناسبت عید قربان: نشانه‌های گسست در دشمن هویدا شده است
يکشنبه 27 خرداد 1403 - 11:49

رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در پیام خود به مناسبت فرا رسیدن عید سعید قربان گفت: در حالی یک عید دیگر در باریکه غزه فرا رسیده است که این منطقه با متجاوزان اشغالگر در همه جبهه ها مبارزه می کند.

العالم ـ فلسطین اشغالی

بنابر این گزارش، «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) خاطرنشان کرد: ملت ما در غزه با فاجعه ای بی سابقه در تاریخ معاصر مواجه است این در حالی است که دشمن از ملت ما جز پایداری و صبر و ثابت قدمی نخواهد دید.

وی ادامه داد: به اهالی خود در نوار غزه می گویم که خداوند تلاش و بردباری شما را هرگز نادیده نمی گیرد و پیروزی حتمی است.

رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) با بیان اینکه نشانه های گسست در دشمنی که در دستیابی به اهداف تجاوز خود ناکام مانده، هویدا شده است، اضافه کرد: طوفان الاقصی نبردی تاریخی است که علل و نتایج خود را دارد.

وی افزود: با وجود همه تلاش های اشغالگران برای از بین بردن توانمندی های مقاومت، عملیات رزمندگان با تمام قدرت و نوآوری همچنان ادامه دارد.

هنیه تصریح کرد: از جبهه های مقاومت و پشتیبانی از مقاومت فلسطین قدردانی می کنم، هرگونه آرامش در این جبهه ها، در گروی آتش بس در نوار غزه است.

رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) همچنین خاطرنشان کرد: از حمایت و پشتیبانی حزب الله لبنان و عملیات جنبش انصارالله یمن در دریای سرخ و مقاومت عراق و سوریه نیز تقدیر می کنم.

پربیننده ترین خبرها