ابوعبیده: عملیات در رفح تاکیدی دوباره بر شکست دشمن در برابر مقاومت بود

ابوعبیده: عملیات در رفح تاکیدی دوباره بر شکست دشمن در برابر مقاومت بود
يکشنبه 27 خرداد 1403 - 03:18

سخنگوی گردان‌های قسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی حماس در پیامی به اشاره به کشته شدن هشت نظامی صهیونیست در باریکه غزه تاکید کرد: عملیات ترکیبی و بی‌نظیر روز شنبه در رفح تاکیدی مجدد بر شکست دشمن در برابر مقاومت فلسطین و ضربات دردناک به ارتش آن بود.

العالم-فلسطین اشغالی

ابوعبیده در پیامی تلگرامی به دشمن صهیونیستی افزایش چنین عملیات هایی را وعده داد و گفت: بیشر از این نیز در انتظار دشمن خواهد بود.

وی افزود: ضربات دردناک ما به نیروهای دشمن در هر مکانی که باشند، ادامه خواهد داشت و به یاری خداوند ارتش رژیم اشغالگر در هر نقطه‌ای از سرزمین ما، چیزی جز کمین مرگ نخواهد یافت.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی به هلاکت چندین نظامی این رژیم از جمله فرمانده گروهان لشکر مهندسی ۶۰۱ در عملیات صبح روز شنبه(26 خرداد ماه) مقاومت در رفح واقع درجنوب باریکه غزه اذعان کرد.

این رسانه صهیونیستی اعلام کرد که بر اثر انفجار یک نفربر در جریان درگیری ها در رفح هشت نظامی این رژیم کشته شدند.

براساس گزارش رادیو ارتش رژیم صهیونیستی، جانشین یک فرمانده گروهان لشکر مهندسی ۶۰۱ این رژیم نیز در میان کشته ها است.

در همین راستا، شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی هم گزارش داد: این نفربر زرهی در حال حرکت هدف قرار گرفته و منفجر شده است و نیروهای ارتش دو ساعت بعد توانستند به آن برسند.

شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی هم گزارش داد ارتش این رژیم همچنان در محل هدف قرار گرفتن این نفربر حضور دارد.

این شبکه افزود: نفربر «ببر» که در رفح هدف قرار گرفته، بسیار پیشرفته بوده و توسط سیستم‌های پیشرفته محافظت می‌شد.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی در این باره گزارش دادند که یک موشک ضدزره به یک خودروی نظامی ارتش رژیم صهیونیستی از نوع «ببر» در جنوب باریکه غزه اصابت کرد و باعث انفجار آن شد.

بنابر اعلام این رسانه ها، در این عملیات مقاومت فلسطین، هشت نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در داخل این خودرو کشته شدند و در آتش سوختند.

پربیننده ترین خبرها