گزارش العالم از واکنش منابع صهیونیستی به هلاکت 11 نظامی این رژیم

يکشنبه 27 خرداد 1403 - 18:15

ارتش صهیونیستی اعلام کرد که تعداد کشته شدگانش در جریان نبردهای روز گذشته با مقاومت فلسطین در شمال غزه به 11 نفر رسیده است.

العالم – فلسطین

خبرنگار شبکه خبری العالم در کرانه باختری فلسطین با اشاره به کشته شدن 11 نظامی رژیم صهیونیستی طی دیروز (یکشنبه) در باریکه غز گزارش داد: عملیات موفق نیروهای مقاومت علیه نظامیان صهیونیست در غزه سیلی جدیدی به ارتش صهیونیستی است که به سیلی هایی که در جنگ غزه از 7 اکتبر گذشته (15 مهر ماه) تا کنون خورده، افزوده شد.

بنابر این گزارش، روزنامه عبری هاآرتص در این باره نوشت، این حادثه نتیجه سیاست های کابینه نتانیاهو است که اسرائیل را به طرف ویرانی سوق می‌دهد و رفح و باریکه غزه را به باتلاقی برای اسرائیل تبدیل کرده است لذا نتانیاهو و اطرافیانش مسئول این حادثه هستند و باید از آن درس عبرت بگیرند.

برخی از سایت های رسانه ای عبری، هرتسی هالیوی رئیس ستاد ارتش صهیونیستی را به خاطر ناتوانی در مدیریت نبرد و اتخاذ تصمیم هایی که باعث افزایش خسارات و تلفات نظامیان صهیونیستی شده، مسئول می دانند.

در این زمینه ژنرال اسحاق بریک نیز گفت که باید اعتراف کنیم که این یک نبرد شکست خورده است و باید قبل از آن که ارتش همه چیز را از دست بدهد با حماس گفت و گو کنیم.

پربیننده ترین خبرها