عضو تیم تبلیغات انتخاباتی پزشکیان: مردم به طور گسترده در انتخابات شرکت می کنند

دوشنبه 28 خرداد 1403 - 08:39

عضو تیم تبلیغات انتخاباتی مسعود پزشکیان، نامزد جناح اصلاح طلبان در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: دلیل حضور پزشکیان در این دوره از انتخابات نیاز کشور به تغییر است.

العالم – ایران

علی ربیعی از اعضای تیم تبلیغات انتخاباتی مسعود پزشکیان، نامزد جناح اصلاح طلبان در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری، در گفت و گو با برنامه «انتخابات ایران» شبکه خبری العالم اظهار داشت: مردم ایران به طور گسترده در انتخابات شرکت خواهند کرد.

وزیر پیشین کار و سخنگوی دولت حسن روحانی، رئیس جمهور پیشین، گفت: دلیل حضور مسعود پزشکیان در این دوره از انتخابات نیاز کشور به تغییر است و این نظر یک حزب سیاسی یا گروه خاصی نیست، بلکه حاصل تجربه و مطالعات انجام شده است.

ربیعی افزود: امروز همه ضرورت تحول در کشور را در ابعاد مختلف احساس می کنند و این تحول برای رسیدن به اهداف، باید مورد حمایت مردم باشد.

وزیر پیشین کار گفت: پزشکیان معتقد است سیاست خارجی باید برخاسته از اجماع و گفت‌وگوی داخلی باشد و برای تحقق این امر از نخبگان کشور بهره‌مند خواهد شد.

ربیعی با تاکید بر اینکه این امر تنها از طریق اجماع بین نهادهای اجتماعی و تبادل نظر بین آنها محقق می شود، خاطرنشان کرد: پزشکیان معتقد است سیاست خارجی بر اساس استحکام سیاست های داخلی کشور، اجماع نخبگان و نیز همفکری نخبگان و نهادهای اجتماعی و حمایت مردم از آنها، به تامین منافع کشور منجر خواهد شد.

وی همچنین تصریح کرد: تقویت صفوف ملی، پیوند دادن آنها و اجماع داخلی می تواند بزرگ ترین عامل بازدارنده در برابر دشمنان خارجی باشد، آمریکا در مرحله قبل، تصمیم داشت به ایران حمله کند اما اتحاد ایرانی ها از این امر جلوگیری کرد.

پربیننده ترین خبرها