پیام‌ تهدیدآمیز حزب‌الله به اشغالگران

شناسایی مناطق حساس فلسطین اشغالی با پهپاد «هدهد» مقاومت اسلامی + فیلم

سه شنبه 29 خرداد 1403 - 19:34

حزب‌الله با انتشار فیلمی از مراکز راهبردی «اسرائیل»، تصاویری را از نقاط شناسایی شده واقع در مناطق شمال فلسطین اشغالی توسط پهبادهای مقاومت موسوم به هدهد به نمایش گذاشت.

العالم - فلسطین اشغالی

حزب‌الله لبنان ویدئویی را به مدت 9 دقیقه و 31 ثانیه منتشر کرد که در آن پهپاد هدهد متعلق به مقاومت اسلامی به شناسایی دقیق مناطق شمال فلسطین اشغالی می پردازد و این ویدئو حامل پیام‌ تهدیدآمیز حزب‌الله به رژیم صهیونیستی است.

بر اساس این گزارش، این فیلم نشان می‌دهد که پهپاد حزب‌الله سیستم پدافند هوایی دشمن را دور می‌زند و بدون اینکه شناسایی شود، باز می‌گردد.

این فیلم نقاط حساس در سرزمین‌های اشغالی از جمله پایگاههای نظامی، انبارهای تسلیحات و موشک، بنادر و فرودگاه های دریایی در شهر حیفا را که در 27 کیلومتری مرز لبنان واقع شده است، به خوبی نشان می‌دهد.

رسانه‌های نظامی حزب‌الله قبل از انتشار کامل این فیلم، کلیپ تبلیغاتی آن را با عنوان «آنچه هدهد (ما) با خود آورد!»، منتشر کردند.

سرلشکر واصف عریقات گفت که توصیف «اسرائیل» از این ویدئو با عبارت «بسیار خطرناک»، به قدرت مقاومت، توانایی آن در پاسخ‌دهی به حمله‌ها و توان بالا در زمینه کسب اطلاعات اذعان دارد.

رسانه‌های اسرائیلی با اظهار نظر درباره فیلم حزب‌الله، هشدار دادند که حیفا در آنها دیده می‌شود.

خبرنگار نظامی شبکه 14 عبری‌زبان اعلام کرد : حزب الله «اسناد غیرمنتظره از اعماق خاک «اسرائیل» منتشر کرد.

وی افزود: «توانایی که حزب‌الله نشان داد، شکافی گسترده‌ بین ارتش و نیروهای امنیتی ایجاد کرده است».

پربیننده ترین خبرها