عملیات مقاومتی در کرانه باختری فلسطین/ یک شهرک‌نشین صهیونیست کشته شد+ویدیو

شنبه 2 تير 1403 - 11:55

یک شهر نشین صهیونیست به دنبال عملیات مقاومتی و تیراندازی دو شهروند فلسطینی به خودروی وی در شهر قلقیلیه در کرانه باختری فلسطین کشته شد.

العالم ـ فلسطین اشغالی

بنابر گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، منابع عبری زبان از کشته شدن یک شهرک‌نشین صهیونیست در شهر قلقیلیه در کرانه باختری فلسطین خبر دادند.

درهمین حال منابع محلی نیز اعلام کردند دو نفر به سمت خودروی این شهرک‌نشین صهیونیست تیراندازی کرد و محل را ترک کردند.
عملیاتاین خودرو پس از کشته شدن این شهرک‌نشین به آتش کشیده شد.

ارتش رژیم صهیونیستی صدها نفر از نیروهای خود را روانه قلقیلیه کرده و عملیات گسترده‌ای را برای جست و جوی مجریان این عملیات آغاز کرده است.

نبرد ملت فلسطین با اشغالگران و استعمار از ۱۰۵ سال پیش آغاز شده است. فلسطینیان ۳۰ سال را تحت استعمار انگلیس و ۷۵ سال را تحت اشغال صهیونیست‌ها سپری کرده اند.

درهمین زمینه جنبش حماس نیز اعلام کرده است که ملت ما در طول چندین دهه، با انواع مختلف زورگویی، ستم، محرومیت از حقوق اساسی و اعمال سیاست‌های تبعیض نژادی دست و پنجه نرم کرده است.

این جنبش تصریح کرده است: باریکه غزه از ۱۷ سال پیش تاکنون با محاصره‌ای شدید روبرو بوده و به این ترتیب به بزرگترین زندان بدون سقف جهان مبدل شده است. این منطقه از فلسطین با ۵ جنگ ویرانگر مواجه شده و هر بار اسرائیل آغازگر آن بوده است. از سال ۲۰۰۰ تا سپتامبر ۲۰۲۳ اشغالگران ۱۱۲۹۹ فلسطینی را به شهادت رسانده و ۱۵۶۷۶۸ نفر دیگر را نیز زخمی کرده‌اند که بیشتر آنان را غیرنظامیان تشکیل می‌دهند.

حماس خاطرنشان کرده است: رژیم اسراییل با اقدامات ددمنشانه خود در راستای افزایش شهرک‌سازی در کرانه باختری و یهودی سازی این منطقه به صورت عملی نسبت به از بین‌بردن امکان برپایی کشور فلسطین اقدام کرده است. حماس در ادامه این پرسش را مطرح کرده است که آیا از ملت ما توقع دارید که به انتظار سازمان ملل متحد و سازمان‌های درمانده وابسته به آن برای اعطای حق خود بنشینند؟

پربیننده ترین خبرها