قتل عام دستکم ۴۲ فلسطینی در حمله هولناک به محله التفاح و اردوگاه الشاطی غزه + فیلم

شنبه 2 تير 1403 - 16:01

تعداد تلفات دو قتل عام اشغالگران در محله التفاح و اردوگاه الشاطی در باریکه غزه طی امروز (شنبه) به دستکم ۴۲ شهید و ده ها مجروح و مفقود رسید.

العالم ـ فلسطین اشغالی

بنابر گزارش روز شنبه خبرگزاری سما، دفتر اطلاع رسانی دولت فلسطین در غزه اعلام کرد که براثر حمله ارتش رژیم صهیونیستی به اردوگاه آوارگان فلسطینی الشاطی در باریکه غزه دستکم ۲۷ فلسطینی شهید و ده‌ها نفر دیگر زخمی شدند.

رسانه ها تصاویر هولناکی از بمباران منازل فلسطینیان در اردوگاه الشاطی در غرب غزه و به خاک و خون کشیده شدن زنان و کودکان بی دفاع منتشر کردند.

اردوگاه الشاطیبنابر این گزارش، هنوز شمار زیادی از شهروندان فلسطینی زیر آوارهای خانه های منهدم شده هستند و تیم های امداد گر و مردم در تلاش برای خارج کردن آنها از زیر آوار هستند.

منابع پزشکی همچنین از شهادت دستکم ۱۵ فلسطینی در حمله امروز ارتش رژیم صهیونیستی به محله التفاح در شهر غزه خبر دادند.

التفاحجنبش حماس در واکنش به جنایتگری امروز رژیم صهیونیستی تاکید کرد: کشتارهای جدید ارتش رژیم صهیونیستی در اردوگاه الشاطی و حمله به چادرهای آوارگان در منطقه المواصی در غرب شهر خان یونس و حمله به محله التفاح ایجاب می‌کند که اقدام موثر و جدی تری از سوی جامعه بین‌المللی و نهادهای جهانی برای وادار کردن این رژیم جنایتکار به توقف جنایاتش صورت گیرد.

پربیننده ترین خبرها