گزارش العالم: شهرک های صهیونیستی به شهر ارواح تبدیل شده است

شنبه 2 تير 1403 - 17:36

شهرک های صهیونیستی درشمال فلسطین اشغالی از ترس حملات تلافی جویانه مقاومت لبنان به شهر ارواح تبدیل شده است.

العالم – لبنان

خبرنگار شبکه خبری العالم در لبنان روز شنبه گزارش داد: شهرک های صهیونیستی درشمال فلسطین اشغالی از ترس عملیات مقاومت لبنان به شهر ارواح تبدیل شده به گونه ای که نیروهای ارتش این رژیم حتی جرات موضع گیری در این مناطق را ندارند.
حزب‌الله لبنان در پی جنایات هولناک رژیم صهیونیستی در باریکه غزه و نسل‌کشی فلسطینیان در این منطقه، مواضع نظامی این رژیم را در شمال سرزمین‌های اشغالی هدف قرار داده است؛ موضوعی که سبب هراس صهیونیست‌های شهرک‌نشین در این مناطق شده است.

تاکنون ده‌ها هزار صهیونیست از ترس حملات مقاومت از شهرک‌های نزدیک مرزهای لبنان خارج شده‌اند، حزب الله اعلام کرده است که در حمایت از مردم فلسطی و مقاومت غزه، حملات علیه رژیم صهیونیستی تا توقف جنایات این رژیم علیه فلسطینیان غزه ادامه خواهد داشت.

مقاومت لبنان با رصد، مراقبت و شناسایی تحرکات دشمن در شمال سرزمین های اشغالی، مواضع آنان زیر آتش گرفته است.

بنابر این گزارش، رژیم صهیونیستی روز گذشته اطراف روستای کفر کلا را گلوله باران کرد که بر اثر آن چند گلوله به خانه های مردم اصابت کرد.

خبرنگار العالم گزارش داد: در شهر خیام نیز بر اثر بمباران هوایی رژیم صهیونیستی، 5 ساختمان مسکونی منهدم و تعدادی از شهروندان لبنانی زخمی شدند.

بنابر این گزارش، دشمن روستاهای میس الجبل، دیر سریان، طیبه و حولا را بمباران و شرق مزارع شبعا تا ناقوره را با توپخانه گلوله باران کرد.

مقاومت لبنان نیز مواضع رژیم صهیونیستی را در رویسات العلم، زبدین، رویسه القرن و رمثا با موشک های هدایت شونده و نقطه زن هدف قرار داد.

پربیننده ترین خبرها