واکاوی فیلم تازه منتشر شده از سوی حزب‌الله؛

هشدار جدی به رژیم "اسرائیل"؛ فیلم منتشر شده از سوی حزب‌الله حاوی چه پیامی است؟!

يکشنبه 3 تير 1403 - 10:24

رسانه‌های نظامی مقاومت اسلامی لبنان با انتشار کلیپی، اهداف حیاتی "اسرائیل" را نشان می‌دهند که فقط سیستم امنیتی صهیونیستی از آن خبر دارد و هدف قرار دادن آنها "اسرائیل" را به عصر حجر می‌برد.

العالم - فلسطین اشغالی

این ویدئو شامل کلیپی از آخرین سخنرانی سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله بود که در آن به اشغالگران اسرائیلی هشدار داده که "در صورت تحمیل جنگ به لبنان، مبارزه مقاومت علیه آن "بدون کنترل، قوانین و سقف" خواهد بود و هر کس به جنگ با مقاومت فکر کند پشیمان خواهد شد".

سخنرانی سید حسن نصرالله با ترجمه ای به زبان های انگلیسی و عبری همراه بود و مختصات طول و عرض جغرافیایی اهداف ارائه شده بدون ذکر نام درج شده بود.

قبل از انتشار این ویدئو، رسانه‌های نظامی حزب‌الله بیانیه‌ای منتشر کردند که در آن آمده بود: "منتظر باشید"...

بر پایه‌ی گفته های منابع مسئول، در ویدیوی "برای مسئولان ذی ربط " ابهامی عامدانه به کار رفته و اهداف در آن مشخص نشده و حاوی پیامی است که تنها تصمیم گیرندگان و نهادهای مربوطه در "اسرائیل" آنرا می فهمندو متوجه آن خواهند شد.

به گزارش رسانه های اشغالگر صهیونیستی ، این ویدیو مقاومت حزب الله مورد توجه قرار گرفته وآنراحاوی تهدیدی رسمی برای مقر "وزارت امنیت" در تل‌آویو دانسته اند چراکه به گفته ی خود این رسانه ها مجموعه "هاکریا" شامل مقر وزارت امنیت "اسرائیل"، ستاد ارتش و بسیاری از فرماندهان ارشد ستاد ارتش، پایگاه‌های ماهواره‌ای نظامی در منطقه "یهود" و سایر پایگاه‌های نظامی در "نقب و الجلیل"، علاوه بر بندر "اشدود"، فرودگاه "بن گوریون" و پالایشگاه‌های نفت در "حیفا و بندر اشغالی در آن دیده می شود.

ویدیوی جدید "برای مسئولان ذی ربط"؛ تنها چند روز پس از انتشار اولین ویدیوی مقاومت اسلامی لبنان یعنی ویدیوی "آنچه "الهدهد" با خود آورده است" وحاوی صحنه‌های شناسایی هوایی از "کریات شمونه"، "کرمیئیل"، "نهاریا"، "صفد" و "عفوله" تا حیفای اشغالی بوده،منتشر گردیده است.

بنابر اذعان خود مقامات و رسانه‌های رژیم صهیونیستی این دو ویدیو ترس بسیاری را در محافل اسرائیلی ایجاد کرده و همه ی مسئولان این رژیم اشغالگر را به اقرار در مورد توانایی‌های اطلاعاتی بسیار ومؤثر نیروهای مقاومت حزب‌الله وناتوانی رژیم موقت "اسرائیل" در مقابله با تهدیدات این مبارزان جان برکف وا داشته است.

پربیننده ترین خبرها