فرار ۵۵۰ هزار نفر از فلسطین اشغالی فقط در ۶ ماه/ تکمیل ظرفیت پروازها از ترس گسترش جنگ

فرار ۵۵۰ هزار نفر از فلسطین اشغالی فقط در ۶ ماه/ تکمیل ظرفیت پروازها از ترس گسترش جنگ
يکشنبه 3 تير 1403 - 16:25

رسانه‌های رژیم صهیونیستی امروز (یکشنبه) از تشدید مهاجرت معکوس از فلسطین اشغالی بعد از عملیات طوفان الاقصی و همچنین تکمیل ظرفیت پروازها و برنامه های سفر به خارجِ دفاتر خدمات مسافرتی درپی ترس شهرک نشینان از گسترش جنگ با حزب الله لبنان خبردادند.

العالم - فلسطین اشغالی

نشریه صهیونیستی «زمان یسرائیل» از تشدید مهاجرت معکوس از سرزمین های اشغالی، بعد از وقوع عملیات طوفان الاقصی خبر داد.

براساس گزارش این رسانه صهیونیستی، فقط در ۶ ماه ابتدایی جنگ علیه غزه، ۵۵۰ هزار صهیونیست، سرزمین های اشغالی را به مقصد دیگر کشورها ترک کرده اند.

دفاتر گردشگری رژیم صهیونیستی نیز امروز یکشنبه اعلام کردند که هزاران صهیونیست دیگر نیز از ترس گسترش جنگ بین حزب الله لبنان و رژیم صهیونیستی، در حال ترک فلسطین اشغالی هستند.

براساس اعلام این دفاتر، هم اکنون تمامی ظرفیت های خالی رزرو برای سفر به خارج از فلسطین اشغالی پرشده است و امکان ثبت نام افراد جدید وجود ندارد.

کارشناسان نیز با اشاره به وضعیت نامطلوب حکمرانی و اختلافات داخلی بین سران رژیم صهیونیستی اذعان دارند که اگر این رژیم با همین فرمان جلو رود، آینده ای نخواهد داشت و باید منتظر فروپاشی و مهاجرت معکوس صهیونیست ها از سرزمین اشغالی فلسطین بود.

یک نظرسنجی جدید در سرزمین های اشغالی نیز نشان‌ داده که اکثریت صهیونیست‌ها از آینده ناامید و خواستار آتش‌بس در نوار غزه و توافق با مقاومت فلسطین برای آزادی اسیران صهیونیست هستند.

براساس نظرسنجی جدید منتشر شده توسط موسسه صهیونیستی موسوم به «دموکراسی» در تل آویو، امید توده صهیونیست ها به آینده رژیم اشغالگر و امنیت آن کاهش یافته است.

براساس این گزارش، فقط ۳۲ درصد صهیونیست ها به آینده سیاسی رژیم اسرائیل امیدوارند و تنها ۳۱.۵ درصد از توان این رژیم برای برقراری امنیت مطمئن هستند.

بیشتر صهیونیست های مقیم سرزمین های اشغالی دوتابعیتی هستند و یا خود یا پدر و مادر یا اجدادشان متولد کشور دیگری هستند که از آنجا به این سرزمین مهاجرت کرده اند.

بعد از عملیات طوفان الاقصی، تعداد زیادی از صهیونیست های دارای تابعیت دوگانه به کشورهایشان برگشته اند و مهاجرت معکوس صهیونیست ها به کشورهای دیگر، اکنون به یکی از دغدغه های جدی مقامات رژیم اسرائیل تبدیل شده است.

پربیننده ترین خبرها