نتانیاهو: مشکل تاخیر کمک های تسلیحاتی آمریکا به زودی حل می شود

نتانیاهو: مشکل تاخیر کمک های تسلیحاتی آمریکا به زودی حل می شود
يکشنبه 3 تير 1403 - 20:27

نخست وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد که مشکل تاخیر کمک های تسلیحاتی آمریکا به تل آویو به زودی حل خواهد شد.

العالم - فلسطین اشغالی

دفتر بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز یکشنبه در بیانیه ای به نقل از وی، از حل مشکل تاخیر کمک های تسلیحاتی آمریکا به تل آویو "در آینده ی نزدیک" خبر داد.

نتانیاهو این سخنان را در جلسه هفتگی کابینه بیان کرده و خاطرنشان کرد:"من از حمایت های مادی و"معنوی"!! جو بایدن رئیس جمهور آمریکا و دولت او از "اسرائیل" با ابزار و ادوات جنگی و نظامی بسیار قدردانی می کنم".

وی افزود: "اما حدود چهار ماه پیش کاهش قابل توجهی در ارسال تسلیحات از سوی آمریکا به "اسرائیل" مشاهده شد که ما در طول هفته‌های متمادی به مراتب و دفعات از دوستان آمریکایی خود درخواست کردیم که در ارسال‌ها تسریع کنند که البته مقداری تسلیحات به تل آویو رسید والبته مقدار زیادی از آن هم واصل نشد".

نتانیاهو گفت: "تصمیم گرفتم با توجه به سال ها تجربه و آگاهی از اینکه این اقدام برای حل بحران ضروری است، موضوع را به صورت علنی بیان کنم و با توجه به آنچه در روز گذشته شنیدم، معتقدم این موضوع در آینده نزدیک حل می شود".

رسانه های صهیونیستی توضیح بیشتری در این خصوص ارایه نداده ند.

یادآور می شود روز سه‌شنبه گذشته، نتانیاهو در یک کلیپ ویدیویی که در پلتفرم X منتشر کرد، گفته بود: "عاقلانه نیست که در طول چند ماه گذشته دولت آمریکا از ارسال اسلحه و مهمات به "اسرائیل" خودداری کند".

این در حالی است که در نتیجه حمایت نظامی مطلق آمریکا از تل آویو، فلسطینی ها و نیمی از جهانیان حامی مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین، واشنگتن را مسئول قتل عام وکشتار این رژیم اشغالگر در باریکه غزه می دانند که تاکنون بیش از 123000 شهید و زخمی برجای گذاشته است.

پربیننده ترین خبرها