گزارش العالم از محاصره غزه و مرگ بیماران اطفال بیمارستان شهدای الاقصی

دوشنبه 4 تير 1403 - 10:11

محاصره ضد بشری غزه، بستن گذرگاه ها و جلوگیری صهیونیست ها از انتقال بیماران و کودکان بیمارستان شهدای الاقصی برای مداوا به خارج، باعث شده است که ده ها کودک به خاطر نبود امکانات پزشکی و دارو جان خود را از دست بدهند.

العالم-فلسطین

به گزارش خبرنگار شبکه خبری العالم از دیرالبلح غزه،‌ با ادامه حملات تجاوزکارنه رژیم صهیونیستی به باریکه ی غزه و حمایت همه جانبه آمریکا از نسل کشی فلسطینیان این منطقه، نظامیان صهیونیست با بستن گذرگاه رفح درد و رنج شهروندان به ویژه بیماران و کودکان فلسطینی را تشدید کرده اند.

بنابر این گزارش، مشاهده صحنه های درد و رنج فلسطینیان غزه که حملات تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی به این منطقه حدود نه ماه است ادامه دارد و تبعات ضد بشری بستن گذرگاه رفح و جلوگیری از ورود کمک های انسانی، تاثر هر انسان آزاده ای را بر می انگیزد.

در این میان حکایت رنج طاقت فرسای بیماران و کودکان بیمارستان شهدای الاقصی بسیار غم انگیزتر است چراکه جلوگیری صهیونیست ها از انتقال و درمان این بیماران و کودکان در خارج از بیمارستان الاقصی باعث شده است که ده ها کودک به خاطر نبود امکانات پزشکی و دارو جان خود را از دست بدهند.

خبرنگار العالم با تهیه ی گزارشی از بخش کودکان بیمارستان شهدای الاقصی گوشه ای از درد و رنج کودکان این بیمارستان را در سایه نبود امکانات درمانی و بسته شدن گذرگاه رفح و نیز جلوگیری از انتقال بیماران به خارج برای درمان، به تصویر کشید.

پربیننده ترین خبرها