مادر اسیر صهیونیست: نتانیاهو قصد نجات اسرا را ندارد

مادر اسیر صهیونیست: نتانیاهو قصد نجات اسرا را ندارد
دوشنبه 4 تير 1403 - 14:18

مادر یکی از اسرای صهیونیست اعلام کرد که «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی به دنبال نابودی این رژیم است و قصد نجات اسیران را ندارد.

العالم ـ فلسطین اشغالی

بنابر گزارش خبرگزاری سما، «عیناف تسنغاوکر» مادر اسیر صهیونیست به نام «متان» در واکنش به اظهارات نتانیاهو، گفت که او اسرا را رها کرده و تصمیم گرفته که آن‌ها را در کنار یکدیگر دفن کند.

وی افزود که نتانیاهو به دنبال نابودی رژیم صهیونیستی است و رفتار و اظهاراتش در داخل این رژیم شکاف ایجاد و به روابط دیپلماتیک و تلاش‌ها برای رسیدن به توافق آسیب وارد می‌کند.

این مادر اسیر صهیونیست اضافه کرد: نتانیاهو قصد ندارد اسرا را نجات دهد.

اخیرا جنبش مجاهدین فلسطین اعلام کرد که هدف نخست وزیر رژیم صهیونیستی، کشتن همه اسیران صهیونیست برای فرار از تحمل هزینه های آزادسازی آنها است.

جنبش مجاهدین امروز دوشنبه در بیانیه ای افزود: سخنان نتانیاهو درباره قصد وی برای ادامه جنگ پس از آزادسازی اسیران صهیونیست نشان دهنده تفکر مجرمانه و میزان فریبکاری وی به منظور دستیابی به اهداف شخصی خود است.

رسانه های صهیونیستی یکشنبه شب اعلام کردند که نتانیاهو از طرح پیشنهادی مبادله اسرا با مقاومت در نوار غزه که مورد تایید کابینه جنگ منحل شده این رژیم هم قرار گرفته بود، صرف نظر کرده است.

پایگاه خبری صهیونیستی «والا» نیز به نقل از یک مقام صهیونیست گزارش داد که اظهارات نتانیاهو به احتمال دستیابی به توافق مبادله اسرا آسیب زیادی وارد می‌کند.

به گزارش ایرنا، خانواده‌های اسرای صهیونیست یکشنبه شب اعلام کردند که امضای توافق مبادله اسرا با جنبش حماس بدون سقوط کابینه نتانیاهو ممکن نخواهد بود.

این خانواده ها که ماه هاست در نوبت های مختلف به خیابان ها آمده و خواستار امضای توافق برای تبادل اسرا با مقاومت فلسطین هستند، همه ساکنان سرزمین های اشغالی را به مشارکت در تظاهرات‌ها علیه نتانیاهو در اراضی اشغالی فراخواندند.

همزمان با اظهارات خانواده‌ها اسرای صهیونیست، شمار زیادی از معترضان روز یکشنبه بار دیگر به خیابان‌ها آمده و مقابل ساختمان شبکه ۱۴ تلویزیون رژیم صهیونیستی در قدس اشغالی همزمان با مصاحبه تلویزیونی نتانیاهو دست به تظاهرات زدند.

پربیننده ترین خبرها