گزارش رسانه های عبری..

وضعیت اسفبار "اسرائیل" در "دیشون" و"الجلیل علیا"!

 وضعیت اسفبار
سه شنبه 5 تير 1403 - 19:02

امروز سه شنبه رسانه های اسرائیلی از وقوع آتش سوزی در شهرک نشین "دیشون" و شنیده شدن صدای انفجار در دیگر شهرک های "الجلیل علیا" خبر دادند.

العالم - فلسطین اشغالی

روزنامه عبری "اسرائیل هیوم" امروز سه‌شنبه در گزارش خود ادعا کرده است که آتش سوزی در مناطق خالی از سکنه شهرک اشغالی "دیشون" رخ داده وناشی از "پاسخ پدافند اسرائیل به موشک‌ها و گلوله‌های مقاومت" درجنوب لبنان بوده است".

در عین حال این روزنامه توضیح داده است "5 گروه از آتش نشانان همزمان با به صدا درآمدن آژیر در شهرک نشین‌های "الجلیل علیا" و "راموت نفتالی" در تلاش برای خاموش کردن گسیل شده اند.

شایان ذکرست رسانه های غربی دیروز دوشنبه گزارش دادند که ایالات متحده آمریکا در مورد امکان کمک به رژیم صهیونیستی و دفاع از سرزمین های اشغالی آن در صورت بروز رویارویی با حزب الله لبنان تردید خاصی دارد تا جائی که خبرگزاری آسوشیتدپرس به نقل از اظهارات رئیس ستاد مشترک نیروهای مسلح آمریکا، چارلز براون، گفت "در صورت وقوع جنگ گسترده با لبنانی ها، کشورش نمی تواند به "اسرائیل" در دفاع از سرزمین های خود در مقابل حزب الله کمک کند".

بر اساس گزارش آسوشیتدپرس، براون با ابراز نگرانی بسیار تاکید کرده است "اگر درگیری بین رژیم موقت صهیونیستی و حزب‌الله رخ دهد، ایران حمایت گسترده‌ای از حزب‌الله لبنان خواهد کرد که جرقه درگیری بزرگ‌تری خواهد داشت که می‌تواند نیروهای آمریکایی در منطقه را تهدید کند.

پربیننده ترین خبرها