سارا نتانیاهو: روسای ارتش می خواهند علیه همسرم کودتا کنند

سارا نتانیاهو: روسای ارتش می خواهند علیه همسرم کودتا کنند
چهارشنبه 6 تير 1403 - 07:46

همسر بنیامین نتانیاهو، روسای ارتش رژیم صهیونیستی را به تلاش برای کودتا علیه نخست‌وزیر این رژیم متهم کرد.

العالم ـ فلسطین اشغالی

به گزارش روسیا الیوم، سارا نتانیاهو، همسر نخست وزیر رژیم صهیونیستی، پس از اظهارات بنیامین نتانیاهو که در آن نیروهای چپ را متهم به ترور او کرده بود، ارتش را به تلاش برای سازماندهی کودتای نظامی علیه همسرش متهم کرد.

اظهارات سارا نتانیاهو در باره ارتش این رژیم درحالی است که یک مامور اطلاعاتی سابق این رژیم گفته است که نتانیاهو بزرگترین خطر برای اسرائیل است و آن را به سمت نابودی سوق می دهد.
اتهامات سارا نتانیاهو علیه ارتش رژیم صهیونیستی در دیداری که هفته گذشته با تعدادی از نمایندگان خانواده‌های اسرای صهیونیست در دست حماس داشت مطرح شد و دیروز (سه‌شنبه) روزنامه هاآرتص آن را فاش کرد.

بنابر گفته برخی از افرادی که در این جلسه شرکت کرده بودند، سارا نتانیاهو چندین بار اظهار داشت که به ارتش اسرائیل اعتماد ندارد «زیرا ژنرال‌های ارشد به طور سیستماتیک و نامحدود اخبار کذب درباره همسرم را به مطبوعات درز می‌ هند».

هاآرتص گزارش داده که در آن جلسه تعدادی از خانواده های اسیران او را بایکوت و اتهاماتش را رد کردند اما او به آنها پاسخ داد که تلاش جدی برای انجام کودتای نظامی صورت گرفته و او بارها و بارها این اتهام را تکرار کرده است.

منابع عبری اظهارات سارا نتانیاهو را خطرناک توصیف و خاطرنشان کردند که تنها دو روز پس از این اظهارات، پسرش یائیر نتانیاهو، پست هایی را در حساب های شبکه های اجتماعی خود به اشتراک گذاشت که فرماندهان ارتش را به سازماندهی کودتای نظامی علیه پدرش متهم کرد تا کاستی های خود را در مواجهه با حمله حماس به شهرک های اسرائیلی در عملیات 7 اکتبر گذشته ( 15 مهر ماه) بپوشانند.

با اینکه رهبران ارتش بارها بر لزوم بررسی مرحله پساجنگ در غزه تأکید کرده‌اند اما بنیامین نتانیاهو همچنان بحث درباره این موضوع را رد می‌کند و بر نابودی کامل حماس قبل از بحث درباره مرحله پساجنگ تأکید دارد.

پربیننده ترین خبرها