درگفت وگو با العالم؛

سخنگوی جهاد اسلامی: حذف مقاومت درغزه غیر ممکن است

پنج‌شنبه 7 تير 1403 - 14:06

سخنگوی جنبش جهاد اسلامی با بیان این که فردا از آن فلسطین است، گفت: به همه سرکردگان رژیم اشغالگر تاکید می‌کنیم که حذف مقاومت ریشه دار در باریکه غزه غیر ممکن است.

العالم - فلسطین اشغالی

محمد حاج موسی سخنگوی جنبش جهاد اسلامی در گفت و گو با برنامه «مع الحدث» شبکه خبری العالم اظهار داشت: «رژیم اشغالگر هنوز همان راهی را در پیش گرفته که در تمام این مدت انجام می‌داد و در تلاش است با توجه به حضور پایدار مقاومت در میدان، زمان بخرد.» وی افزود که هیچ یک از توطئه‌های رژیم اشغالگر برای جایگزین کردن حکومت مدنظر خود در غزه تاکنون به نتیجه نرسیده است.

سخنگوی جنبش جهاد اسلامی افزود: « ما به عنوان مقاومت تاکید می‌کنیم که فردا، روز فلسطین است. ما در باره مساله اداره غزه از گفتگو با هر یک از طرف‌های میانجی نیز خودداری می‌کنیم، چه رسد به گفتگو با رژیم اشغالگر!»

حاج موسی تاکید کرد: «مقاومت همچنان وجود دارد. نه «تزاخی هانگبی» مشاور امنیت داخلی رژیم صهیونیستی و نه هیچ یک از سرکردگان رژیم اشغالگر حق ندارند از پیشنهاد حاکی از پیروزی اشغالگران در میدان، صحبت کنند.»

وی خاطرنشان کرد که به همه سرکردگان اشغالگر تاکید می‌کنیم که حذف مقاومت، ایده‌ای قابل اجرا نیست. این درحالی است که به نظر می رسد آنها هم دیگر به این نتیجه رسیدهاند که مقاومت در باریکه غزه ریشه دارد و همواره در آنجا حضور خواهد داشت.

حاج موسی گفت: فرماندهان ارتش اشغالگر و بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم متوجه شده‌اند که دستیابی به اهداف گسترده‌ای که نتانیاهو از آن صحبت می‌کند، غیر ممکن است. بنابراین، آنها نگران پایان کار و لحظه مواجه شدن با واقعیت هستند.

سخنگوی جنبش جهاد اسلامی افزود: نتانیاهو سعی می‌کند بعد از جنگ بی‌حاصل که طی آن نتوانست در باریکه غزه کاری انجام دهد، وانمود کند که پیروز شده و توانسته کاری از پیش ببرد.

پربیننده ترین خبرها