نیروهای قسام 2 تانک مرکاوا، یک نفربر و بولدوزر اشغالگران را هدف قرار داد

نیروهای قسام 2 تانک مرکاوا، یک نفربر و بولدوزر اشغالگران را هدف قرار داد
يکشنبه 10 تير 1403 - 17:34

گردان های قسام از حمله به مواضع رژیم صهیونیستی و هدف قرار دادن تجهیزات نظامی این رژیم از جمله نفربر زرهی، بولدوزر و دو تانک مرکاوا خبر داد.

العالم - فلسطین اشغالی

بنابر این گزارش، گردان‌های القسام شاخه نظامی جنبش حماس روز یکشنبه اعلام کرد که یک نفربر زرهی «سزارت» و یک بولدوزر نظامی نوع «D9» را با راکت یاسین ۱۰۵ در جنوب محله تل الهوا واقع در شهر غزه هدف قرار داده است.

این گردان‌ها همچنین دو تانک «مرکاوا» را با راکت یاسین ۱۰۵ در محله الشجاعیه واقع در شهر غزه منهدم کرد.

همچنین نیروهای شهید «عمر القاسم» اعلام کرد که با مشارکت گردان‌های شهداء الأقصی محل استقرار نظامیان و خودروهای دشمن صهیونیستی در محله الشجاعیه واقع در شرق شهر غزه را با خمپاره ۶۰ میلی‌متری هدف قرار داده است.

سرایاالقدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی نیز اعلام کرد که پایگاه نظامی «ناحل عوز» را با موشک‌های نوع ۱۰۷ هدف قرار داده است.

از سوی دیگر گردان‌های شهدای الاقصی شاخه نظامی جنبش فتح در بیانیه ای اعلام کرد که طی ۲۴ ساعت گذشته ۴ عملیات علیه ارتش رژیم صهیونیستی انجام داده و درگیری های شدیدی با نظامیان صهیونیست داشته است.

در این بیانیه آمده است که گردان های شهدای الاقصی تجمعات نیروهای دشمن و تجهیزات جنگی آن‌ها در محورهای درگیری در نوار غزه را هدف قرار داده و تعدادی از نظامیان صهیونیست را کشته یا زخمی کرده است.

پربیننده ترین خبرها