قسام تصاویر عملیات انهدام تانک ها وتجهیزات اشغالگران را منتشر کرد + ویدیو

يکشنبه 20 خرداد 1403 - 22:36

گردان های قسام صحنه هایی از رویارویی خود با نیروهای اشغالگر در اردوگاه "یبنا" در جنوب شهر رفح باریکه غزه را  منتشرکرد که در آن تانک ها و بولدوزرهای اشغالگران صهیونیست از فاصله بسیار نزدیک مورد هدف قرار گرفته ومنهدم می شوند.

العالم - فلسطین اشغالی

بنابر این گزارش،‌ این تصاویر نشان می‌دهد که نیروهای گردان های قسام شاخه نظامی حماس، از فاصله صفر به تانک‌ها نزدیک می‌شوند و آنها را با راکت های "یاسین 105" هدف قرار می‌دهند و پس از اصابت دقیق انفجارهایی رخ می‌دهد.

در این ویدیو نیروهای قسام از میان خانه‌های تخریب شده توسط اشغالگران بیرون می‌آیند، و گلوله‌های زیادی را به سمت تانک‌ها و بولدوزرهای صهیونیستها شلیک می‌کنند و از انفجارهایی که در آنها رخ می‌دهد عکس می‌گیرند.

این گردان در یک عملیات مشترک با گردان گروهان های القدس شاخه نظامی جهاد اسلامی، خانه ای را نشانه می گیرند که در آن سربازان اشغالگر صهیونیستی سنگر گرفته و نیروهای مقاومت در موقعیت تک تیرانداز، خانه را با راکت "TPG" ضد استحکامات هدف قرار داده و منفجر می کنند.

گروه‌های مقاومت به رهبری گردان‌های قسام به مقابله با نیروهای اشغالگر در حال نفوذ به مناطق مختلف باریکه غزه و حمله به مرکز تمرکز نیروهای اشغالگر در مناطق مختلف غزه ادامه می‌دهند.

گردان های قسام صبح امروز (یکشنبه) در بیانیه ای اعلام کرد"توانسته اند یک سرباز اشغالگر را در منطقه "تل زعرب" در غرب شهر رفح در جنوب شهر غزه، با تک تیرانداز از پای درآورند.

این گردان‌ها در بیانیه‌ای دیگر اعلام کردند که به همراه گروهان های قدس، سایت نظامی صوفه را موشک باران کرده‌اند.

در عملیاتی دیگر، قسام یک فروند "بالگرد آپاچی" را با موشک "سام 7" در آسمان دریای رفح در جنوب باریکه غزه هدف قرار داد.

پربیننده ترین خبرها