نظامیان صهیوینست دستکم 16 فلسطینی را در کرانه باختری بازداشت کردند

دوشنبه 11 تير 1403 - 15:04

نیروهای رژیم اشغالگر صهیونیستی از عصر دیروز تا بامداد امروز (دوشنبه)، دست کم 16 شهروند فلسطینیی را در کرانه باختری اشغالی از جمله یک دانشجوی دختر دانشگاه بیرزیت، شماری از کودکان و اسیران سابق را بازداشت کردند.

العالم _ فلسطین اشغالی

خبرنگار شبکه خبری العالم در الخلیل واقع در کرانه باختری فلسطین گزارش داد: نیروهای اشغالگر از شب گذشته و بامداد امروز عملیات یورش و جستجو را در چندین منطقه، روستا و شهرک کرانه باختری فلسطین و قدس اشغالی آغاز کردند که طی آن شماری از شهروندان را دستگیر کردند.

بنابر این گزارش، اشغالگران دست کم 16 فلسطینی را از سراسر کرانه باختری دستگیر کردند که با احتساب دستگیر شدگان جدید شمار اسیران فلسطینی از 7 اکتبر (عملیات طوفان الاقصی) تاکنون تعداد اسرا در کرانه باختری به حدود 9465 نفر رسیده است.

این گزارش همچنین می افزاید: روز گذشته در نتیجه حمله هوایی رژیم صهیونیستی به خانه ای در اردوگاه نور شمس در شهر طولکرم در شمال کرانه باختری فلسطین، «سعید الجابر» فرمانده و از بنیانگذاران گردان طولکرم از زیر مجموعه های سرایا القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین، به شهادت رسید و تعدادی دیگر نیز مجروح شدند.

پربیننده ترین خبرها