دست انداختن نظامیان اشغالگر توسط مبارز فلسطینی+ ویدیو

دوشنبه 11 تير 1403 - 21:01

گردان‌های القسام- شاخه نظامی جنبش حماس- ویدئویی را منتشر کرده که در آن رزمندگان این گروه، نیروهای ارتش اشغالگر را در محله "الشجاعیه" در شرق شهر غزه به سخره می‌گیرند.

العالم - فلسطین اشغالی

این ویدیو یکی از رزمندگان القسام را نشان می‌دهد که در حال تاپ‌سواری، نیروهای اشغالگر را به سخره می‌گیرد. این رزمنده مقاومت دراین ویدئو می‌گوید: ما در اینجا منتظر دشمن هستیم و نشسته‌ایم و کمینی محکم را برای آنان نصب کرده‌ایم.

رزمندگان القسام در این ویدیو گروهی از نظامیان را که در داخل ساختمانی در محله الشجاعیه مخفی شده بودند، پس از زیر نظر گرفتن به طور دقیق هدف قرار دادند.

رزمندگان القسام همچنین با خودروهای زرهی ارتش اشغالگر که به داخل محله الشجاعیه یورش برده بودند، مقابله کردند.

گردان‌های القسام، امروز- دوشنبه- در بیانیه‌ای، به جزئیات کمین محکم در محله الشجاعیه اشاره کردند.

بر اساس این گزارش، گروهی از نیروهای القسام متشکل از ۹ سرباز از "گردان الناحال ۹۳۱ " وارد منزلی شدند که القسام در آنجا بمب جاسازی کرده بود و سپس این گروهبان "ایال شینس" را در حالیکه در حال تماس با مادرش بود، کشتند.

گردان‌های القسام در بیانیه‌ای ادامه داد: وقتی‌که این نیروها به منزل بمب‌گذاری شده ورود کردند، منزل منفجر شد که بر اثر آن گروهبان "اوری حداد" بلافاصله به هلاکت رسید و ۸ تن دیگر مجروح شدند.

در همین ارتباط،‌ گردان‌های القسام امروز اعلام کرد که یک منزل بمب‌گذاری شده در شرق رفح را که نیروهای اشغالگر در داخل آن بودند، منفجر کرده که بر اثر آن تعدادی از این نیروها کشته و یا مجروح شدند.

پربیننده ترین خبرها