خشم صهیونیست‌ها از اظهارات روزنامه‌نگار ژاپنی درباره "طوفان الاقصی"

خشم صهیونیست‌ها از اظهارات روزنامه‌نگار ژاپنی درباره
دوشنبه 11 تير 1403 - 22:39

لابی‌های صهیونیستی در داخل آمریکا از اظهارات خانم روزنامه‌نگار ژاپنی که ادعاهای تل‌آویو مبنی بر تعرض نیروهای حماس در جریان عملیات طوفان الاقصی در هفتم اکتبر را رد کرده است، خشمگین شده‌اند.

العالم - فلسطین اشغالی

روزنامه صهیونیستی "یدیعوت احرونوت" نوشت: مرکز "سیمون ویزنتال" که مقر آن در آمریکاست،‌ از دولت توکیو خواسته است که به طور علنی انکار جنایت تعرض به زنان اسرائيلی را در جریان عملیات نیروهای حماس توسط "میکی اوتاکا" روزنامه‌نگار زن ژاپنی محکوم کند.

به نوشته این روزنامه،‌ "ابراهام کوبر" خاخام صهیونیست که مسئول ارشد مرکز "ویزنتال" است با ارسال نامه‌ای برای "یامادا" سفیر ژاپنی،اظهارات این روزنامه‌نگار ژاپنی درباره حوادث هفتم اکتبر را محکوم کرد.

تخریب هدفمند غزه

اوتاکا در اظهارات خود گفته است: اسرائیل از بمب‌های اورانیوم ضعیف‌شده برای نابودی مردم غزه استفاده کرده و خاک این منطقه در نتیجه بقایای بمب‌های ویرانگر نابود شده است و این مساله موجب شیوع سرطان و بیماری‌های تنفسی خطرناک شده است.

این روزنامه‌نگار ژاپنی افزود: باریکه غزه از نبود آب آشامیدنی و نیز کمبود مواد غذایی و دارو رنج می‌برد و درنتیجه، این بدان معناست که مردم خواهند مرد.

اوتاکا تاکید کرد که اسرائیل مبالغ مالی هنگفتی را برای حمایت از فعالیت‌های لابی اسرائیلی در داخل آمریکا و اروپا می‌پردازد تا از منافع اسرائیل حمایت کند. افزون بر اینکه بر رسانه‌ها هم سلطه دارند.

مرکز ویزنتال مدعی شده است: ادعاهای روزنامه‌نگار ژاپنی درباره این حادثه، دروغ و ادعایی "با هدف یهودی‌ستیزی" است.

پربیننده ترین خبرها