روزنامه های آلمان خبر می دهند؛

عملیات "خودکشی اسرائیل" علیه حزب الله لبنان چه زمانی آغاز می‌شود؟!

عملیات
سه شنبه 12 تير 1403 - 14:29

رسانه‌های آلمانی امروز سه‌شنبه اعلام کردند  "اسرائیل" ، حمله قریب الوقوع خود به لبنان را آغاز خواهدکرد مگر آنکه حزب‌الله حمله های موشکی خود را متوقف کند.

العالم - فلسطین اشغالی

روزنامه ی "بیلد" آلمان به نقل از منابع دیپلماتیک نوشت "اسرائیل" در نیمه دوم ماه جاری (جولای)، حمله به لبنان را آغاز خواهدکرد مگر آنکه حمله های موشکی حزب الله متوقف شود.

به نوشته این روزنامه، حزب‌الله قصد ندارد حملات خود به "اسرائیل" را تا پایان جنگ در نوار غزه متوقف کند،بنابراین گزینه حمله نزدیک "اسرائیل" به لبنان مطرح است.

دیپلمات های غربی به "بیلد" گفته اند: "اسرائیل" ممکن است در هفته سوم یا چهارم ماه جاری عملیاتی را در جنوب لبنان آغاز کند وبه دلیل افزایش این تهدید، بسیاری از کشورها از شهروندان خود می خواهند که لبنان را ترک کنند.

این روزنامه در ادامه توضیح داده است "نگرانی های جهانی در مورد اینکه وقوع این جنگ به یک درگیری منطقه ای گسترده تر تبدیل شود که سایر کشورهای منطقه را نیز درگیر کند حال افزایش است .

پیشتر در هفته گذشته مقامات آمریکایی به روز نامه ی"پولیتیکو" گفته بودند که "واشنگتن از اینکه نتوانند از حمله "اسرائیل" به جنوب لبنان جلوگیری کند، سخن گفته اند.

پربیننده ترین خبرها