گزارش خبرنگار العالم از

عقب نشینی مفتضحانه نیروهای اشغالگر از اردوگاه نورشمس

سه شنبه 12 تير 1403 - 15:26

نیروهای اشغالگر صهیونیست بدون دستیابی به کمترین هدف خود در یورش به اردوگاه نور شمس در شرق شهر طولکرم در کرانه باختری رود اردن، دست از پا درازتر و ناامید از این منطقه عقب نشینی کردند.

العالم - فلسطین اشغالی

ارتش اشغالگر رژیم صهیونیستی اعلام کرد که در اثر یک تله انفجاری در اردوگاه نور شمس، یک سرباز این رژیم به هلاکت رسید و یک افسر دیگر زخمی شد.

گفتنی است مواد منفجره ای که نیروهای مقاومت در رویارویی با اشغالگران در این اردوگاه از آن استفاده کرده اند، از قوی ترین سلاح هایی است که صهیونیستها در کرانه باختری از آن بیم دارند.

ویرانگری زبان این رژیم صهیونیستی است که کمترین چیزی از انسانیت را نمی‌فهمد، و جز از طریق بمباران هوایی نمی‌تواند بر گردانهای مقاومت مسلح بتازد و حمله های زمینی در آوار کردن منازل و تخریب زیر ساختها در منطقه ی نور شمس و قتل عام زنان و کودکان بی دفاع این منطقه ، تنها نمایشی متوهمانه از پیروزی است.

با نگاه‌هایی آمیخته از درد جگر سوز جدایی، متحیرانه در انتظار پاسخ به این پرسشیم که مردم فلسطین تا کی متحد خواهند ماند و چه کسی ماشین کشتار و ویرانگری صهیونیست ها را که این مردم بی گناه را نابود کرده، متوقف خواهد کرد؟!

پربیننده ترین خبرها