رزمایش طوفان ویرانگر؛ شبیه سازی حمله نیروهای یمنی به پادگانهای صهیونیستی+ ویدیو

شنبه 16 تير 1403 - 17:35

واحدهای نیروی هوایی، توپخانه، تک تیرانداز، ضد تانک، پیاده نظام، زرهی و مهندسی یمن در منطقه چهارم نظامی، رزمایشی با عنوان طوفان ویرانگر در زمینه شبیه سازی حمله به پادگان های صهیونیستی و انگلیسی برگزار کردند.

العالم – یمن

بنابر این گزارش،‌ در مرحله اول رزمایش «طوفان ویرانگر» و شبیه سازی حمله به پادگان های صهیونیستی و انگلیسی، حمله با پهپادها و گلوله‌های 120 میلی‌متری انجام و پادگان های اسرائیلی و انگلیسی هدف قرار گرفته و منهدم شدند. در ای مرحله از رزمایش دستگاه های کنترل و رصد دشمن از کار افتاد و فرماندهان بخش فرماندهی دشمن به هلاکت رسیدند تا ارتباطشان با بقیه نیروهایشان قطع شود.

مرحله دوم رزمایش شامل گلوله باران شدید توپخانه ای اتاق فرماندهی و کنترل و توپخانه دشمن بود.

در سومین مرحله، تک تیراندازان مقاومت دوربین‌های مداربسته مستقر در بالای ساختمان‌ها را با تفنگ های کالیبر 50 با دقت بالا هدف قرار داده و از کار انداختند تا به نیروهای خودی برای پیشروی کمک کنند و از آتش دشمن در امان باشند.

در مرحله چهارم، نیروی ضد زره و آر پی ‌جی زنها از تونل‌های زیرزمینی خارج شده و نیروهای دشمن در ساختمان‌ها را هدفذ قرار داده و خودروهایشان را در داخل و خارج پادگان منهدم کردند.

پس از انهدام تمامی اهداف موجود در ساختمان ها و دیوارهای پادگانهای صهیونیستی و انهدام خودروها و تسلیحات دشمن، مرحله پنجم با پاکسازی پادگان و کنترل کامل آن با استفاده از پیاده نظام انجام شد.

پربیننده ترین خبرها