حزب الله لبنان سایت اسرائیلی "رویسات" را هدف قرار داد + فیلم

يکشنبه 17 تير 1403 - 08:52

جنبش مقاومت حزب‌الله لبنان با انتشار بیانیه‌ای در تلگرام خود اعلام کرد که سایت اسرائیلی"رویسات العلم" را در تپه‌های اشغالی"کفر شوبا" لبنان را با "ضربه مستقیم" موشکی خود مورد هدف قرار داده و در ویدئویی این عملیات غرور مندانه خود را به تصویر کشیده است.

العالم - فلسطین اشغالی

مقاومت لبنان توضیح داد که این عملیات را "در حمایت از مردم ثابت قدم فلسطینی در نوار غزه و در حمایت از مقاومت شجاعانه و شرافتمندانه آنها" انجام داده است .

گفتنی است رژیم اشغالگر صهیونیستی قبل از شروع جنگ غزه در 7 اکتبر، تانک ها و خودروهای زرهی مدرن خود را به عنوان یکی از بهترین خودروهای جنگی جهان معرفی می کرد، اما با شروع جنگ، گردان های "القسام" توانستند قوانین جدیدی برای جنگ زمینی ایجاد کرده و دیدگاه جهان را در مورد کاربرد وقدرت تسلیحات اسرائیلی تغییر دهند.

جالب اینجاست که کارشناسان نظامی اشغالگر "اسرائیل" حدود 9 ماه است که با جدیت پیگیر اعلام گردان های القسام و دیگر گروه های فلسطینی درخصوص انهدام خودروهای زرهی یا تانک ها وتجهیزات جنگی اسراییلی، با گلوله ها و موشک های نابودگر ضد زرهی هستند و در یافتن پاسخی برای در اختیار داشتن این تسلیحات پیشرفته و مدرن گروههای مقاومت، همچنان سردرگم و حیرانند.

پربیننده ترین خبرها