بایدن سیلی جدیدی از دموکرات‌ها خورد!

بایدن سیلی جدیدی از دموکرات‌ها خورد!
سه شنبه 19 تير 1403 - 19:57

آدام اسمیت، یکی دیگر از سناتورهای دموکرات کنگره از جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده خواست تا با کناره گیری از رقابت های انتخاباتی، راه را برای یک نامزد جدید بازکند.

العالم - آمریکا

اسمیت دیگر نماینده‌ی دموکراتیست که به صفوف هم حزبی های خود که خواهان کناره گیری بایدن از رقابت‌های ریاست‌جمهوری اند، پیوسته است که از جمله ی آنان نامهای "آنجی کریگ" از مینه سوتا، "مایک کویگلی" از ایلینوی، "لوید داگت" از تگزاس، "رائول گریهالوا" از آریزونا و "سیت مولتون" از ماساچوست برده می شود.

اسمیت در بیانیه‌ای در وب‌سایت خود نوشت: "این اشتباه است که رئیس‌جمهور بایدن به مبارزات انتخاباتی خود ادامه دهد، او باید اکنون کناره‌گیری کند تا بتوانیم نامزد جدیدی پیدا کنیم که ما را در موقعیت قوی‌تری برای شکست دادن دونالد ترامپ در ماه نوامبر قرار دهد".

در عین حال، اسمیت که به عنوان عضو بارز رده‌بندی کمیته نیروهای مسلح مجلس نمایندگان آمریکا فعالیت می‌کند، تأکید کرده که در صورت ماندن بایدن در رقابت‌های انتخاباتی، "100 درصد" از او حمایت خواهد کرد.

با وجود انتقادها و گمانه زنی های داخلی در رسانه های آمریکایی، بایدن روز دوشنبه گفت که به دموکرات ها در کنگره از قصد خود برای ادامه حضور در انتخابات ریاست جمهوری اطلاع داده است و با وجود جنجال هایی که پس از عملکرد ضعیف خود در جریان مناظره با رقیب جمهوری خواه ، دونالد ترامپ، به وجود آمده ، به حمایت دموکرات ها از خود در رقابت های انتخاباتی اطمینان دارد.

پربیننده ترین خبرها