آثار جنایت صهیونیست ها در غرب غزه/پیکرهای سوخته شهدا و منازل ویران شده+فیلم

آثار جنایت صهیونیست ها در غرب غزه/پیکرهای سوخته شهدا و منازل ویران شده+فیلم
جمعه 22 تير 1403 - 14:10

با خروج جزئی نظامیان رژیم صهیونیستی از جنوب غرب شهر غزه پس از 4 روز حمله نظامی،صحنه ای دیگر از جنایات صهیونیست ها آشکار شد...ده ها جنازه روی زمین و زیر آوار و مانده و صدها خانه به طور کامل ویران شده است.

العالم - فلسطین اشغالی

محمود بصل، سخنگوی دفاع مدنی فلسطین در غزه اعلام کرد: ارتش رژیم صهیونیستی از محله تل الهوا و منطقه الصناعه و بیمارستان "اصدقاء المریض" تا خیابان 8 در جنوب تل الهوا عقب نشینی کرده اند.

بصل با صدور بیانیه ای اعلام کرد: نیروهای دفاع مدنی پس از عقب نشینی نظامیان صهیونیست، جنازه های بسیاری از شهدا را در مناطق اطراف تل الهوا و الصناعه کشف کرده اند. در این مناطق بسیاری از خانه ها در آتش سوخته اند.

وی افزود: ما جنازه اعضای یک خانواده را به طور کامل از زیر اوار بیرون کشیده ایم و پیوسته پیام های امدادطلبی از محله تل الهوا و الصناعه به دست ما می رسد.

km

منابع پزشکی و درمانی فلسطین گفته اند پس از عقب نشینی نظامیان صهیونیستی از اطراف بیمارستان اصدقاء المریض، امدادگران پیکر 5 فلسطینی را از داخل این بیمارستان بیرون آورده اند.

در همین راستا دفتر اطلاع رسانی دولتی غزه با صدور بیانیه ای از دریافت خبرهایی از جنایات فجیع نظامیان صهیونیستی در محله تل الهوا خبر داد.

شاهدان عینی گفتند صدها واحد مسکونی در تل الهوا و منطقه الصناعه توسط ارتش رژیم صهیونیستی در آتش سوخته یا به طور کامل ویران شده اند.

پربیننده ترین خبرها