بیانیه راه پیمایی میلیونی در یمن و تاکید بر مقابله با دشمنان متجاوز

بیانیه راه پیمایی میلیونی در یمن و تاکید بر مقابله با دشمنان متجاوز
جمعه 22 تير 1403 - 17:18

راهپیمایی میلیونی مردم یمن در صنعاء پایتخت این کشور امروز (جمعه) تحت عنوان «همسو با غزه در برابر آمریکا و دیگر متجاوزان خواهیم ایستاد» منتشر شد.

العالمیمن

به گزارش العالم ، بیانیه راهپیمایی میلیونی مردم یمن از پایداری افسانه ای مردم و رزمندگان فلسطینی در غزه و کرانه باختری و عشایر غزه که توطئه های دشمن صهیونیستی را خنثی کرده اند، تمجید کرد و بر آنان درود فرستاد.

در بیانیه یاد شده خطاب به ملت فلسطین و رزمندگان فلسطینی آمده است : ملت فلسطین و رزمندگان عزیزشان اطمینان داشته باشند که تنها نیستند، زیرا ما با آن ها و در کنارشان هستیم و تمام توطئه های دشمن را خنثی خواهیم کرد و به عملیات نظامی در حمایت از مردم فلسطین ادامه می دهیم.

این بیانیه بر ادامه جنبش های دانشجویی در آمریکا، انگلستان، ایتالیا، آلمان، سوئد، نروژ، دانمارک، هلند، ژاپن، استرالیا، آمریکای لاتین و دیگر کشورهای جهان تاکید و این فعالیت ها را تمجید کرد.

در بیانیه راه پیمایی میلیونی یمن آمده است که به مردم مغرب که وفاداری، اصالت، انسانیت و اخلاق مداری خود را ثابت کرده و در حمایت از مردم فلسطین راهپیمایی کردند، ادای احترام می‌ نماییم.

بیانیه یاد شده ضمن ستودن تحصن و کمپین های تحریم کالاهای صهیونیستی در بحرین، از مردم این کشور به خاطر حمایت از مردم فلسطین و دشمنی با رژیم صهیونیستی تقدیر نمود.

این بیانیه یادآور شد: ما به ملت خود می گوییم اگر ظلم و ستم به ملت فلسطین، عده ای را در اروپا و آمریکا واداشت که اسلام آورند و در برابر جنایت صهیونیست ها اعلام موضع کنند، پس شما برای عمل به مسئولیت هایتان در این زمینه مقدم تر هستید.

بیانیه یاد شده، تحریم همه جانبه دشمن توسط ملتهای مسلمان را خواستار شد.

پربیننده ترین خبرها