حملات پهپادی و موشکی حزب‌الله به شمال فلسطین اشغالی

حملات پهپادی و موشکی حزب‌الله به شمال فلسطین اشغالی
شنبه 23 تير 1403 - 18:43

رسانه های عربی از دور جدید حملات پهپادی و موشکی حزب‌الله لبنان به شهرک‌های صهیونیست نشین در شمال فلسطین اشغالی خبر دادند.

العالم ـ لبنان

بنابر گزارش رسانه های لبنانی، حزب‌الله لبنان روز شنبه شهرک‌های صهیونیست نشین از جمله «مرگلیوت»، «کریات شمونه» و «معیان باروخ» و مواضع ارتش رژیم صهیونیستی در منطقه «الجلیل» در شمال فلسطین اشغالی را هدف حملات پهپادی و موشکی قرار دادند.

رسانه‌های صهیونیستی نیز اذعان کردند که چند موشک به «نهاریا» در منطقه «الجلیل غربی» اصابت کرد اما آژیرهای خطر در منطقه به صدا در نیامد.

حزب‌الله لبنان هم اعلام کرد که نیروهای آن محل استقرار نظامیان رژیم صهیونیستی را در پادگان «میتات» با موشک هدف قرار داده است.

حزب‌الله لبنان همچنین از هدف قرار دادن تجهیزات جاسوسی رژیم صهیونیستی در پایگاه «رامیا» خبر داد.

حزب‌الله در بیانیه دیگری اعلام کرد: مجاهدین ما ساختمان‌های مورد استفاده سربازان دشمن اسرائیلی در شهرک «مرگلیوت» را با سلاح‌های مناسب مستیما هدف قرار دادند و تلفات قطعی به دشمن وارد کردند.

مقاومت اسلامی لبنان در ادامه عملیات‌های امروز خود با موشک‌های «فلق»، محل استقرار نظامیان رژیم صهیونیستی را در مجاورت پادگان «بیت هیلل» هدف قرار داد.

حزب‌الله در بیانیه دیگری خاطرنشان کرد: محل استقرار نظامیان اشغالگر را در مجاورت پایگاه «معیان باروخ» با موشک‌های فلق هدف قرار داده است.

پربیننده ترین خبرها