گزارشی از کشتار المواصی خانیونس که رژیم صهیونیستی آن را منطقه امن اعلام کرده بود+ویدئو

شنبه 23 تير 1403 - 22:25

جنگنده‌های ارتش اشغالگر جنایت جدیدی را علیه شهروندان و آوارگان فلسطینی در منطقه المواصی در غرب شهر خانیونس در غزه رقم زدند.

العالم ـ فلسطین

خبرنگار شبکه خبری العالم در منطقه المواصی در خانیونس که امروز (شنبه) هدف حملات جنگنده های ارتش اشغالگر قرار گرفت، گزارشی از آثار به جای مانده از این جنایت که بر اثر آن دهها نفر شهید و مجروح شدند، منتشر کرد.

بنابر این گزارش، موشکهای شلیک شده از جنگنده های صهیونیستی، چادرهای آوارگان فلسطینی در منطقه‌های پرجمعیت در خیابانی که آکنده از آوارگان و شهروندان است، هدف قرار داد. این حملات دهها شهید و صدها مجروح در میان آوارگان فلسطینی بر جای گذاشت که تیم های امداد آنها را به بیمارستان ها منتقل کردند.

خبرنگار العالم گزارش داد: تیم های امداد و نجات همچنان می کوشند تا پیکر دیگر شهدا و بقایای اجساد شهدا را از زیر آوار خارج کنند. ارتش اشغالگر در حالی این منطقه را هدف قرار داد که پیش از این آن را جزء مناطق امن اعلام کرده بود.

بنابر این گزارش،‌ رژیم صهیونیستی پیش از این نیز جنایات هولناک دیگری در منطقه الصناعه در تل الهوا و در محله های شهر غزه و اردوگاه های مرکز باریکه غزه مرتکب شده که بیش از 100 شهید برجای گذاشته است.

پربیننده ترین خبرها